کد خبر : 1740515 | 10 اسفند 1399 ساعت 19:10 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا:به تیم و شخصیتی که نشان دادیم افتخار می کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد شاگردانش مقابل لسترسیتی تمجید کرد.

آرتتا:به تیم و شخصیتی که نشان دادیم افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از صعود روحیه‌بخش چند روز پیش در رقابت های لیگ اروپا، امروز از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم آماده لسترسیتی رفت و در نهایت موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست داده و به ادامه فصل امیدوار شود.

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در پایان بازی گفت: " به تیم و شخصیتی که از خودمان به نمایش گذاشتیم افتخار می کنم. در مسابقه امروز انرژی زیادی داشتیم و اعتماد به نفس مان نیز افزایش یافته بود. من مجبور نیستم که از سیستم چرخشی در بازی‌ها استفاده کنم اما قصد دارم این شانس را به همه بازیکنان بدهم که خود را نشان دهند.

 

 

1577283

 

 

خیلی خوشحالم که با وجود تغییرات فراوان، امروز چنین نمایشی از خود ارائه دادیم و نهایتاً به پیروزی رسیدیم."

 

میکل آرتتا در ادامه پیرامون بازگشت ویلیان به ترکیب اصلی آرسنال نیز گفت: " او عملکرد بسیار خوبی داشت و طی هفته‌های اخیر آمادگی اش را در تمرینات مشاهده کرده بودیم. هنگامی که در بازی برابر بنفیکا به زمین مسابقه آمد شرایط را برای مان تغییر داد و امروز نیز توانست عملکرد خوبی داشته باشد."

 

 

1577285

 

 

مصدومیت ها: " در حال حاضر بازیکنان تعداد بازی ها و دقایق عجیب و غریب زیادی را بدون این که پیش فصل را پشت سر گذاشته باشند، انجام می دهند و این واقعا دشوار است."

دیدگاه‌ها