کد خبر : 1740537 | 10 اسفند 1399 ساعت 20:20 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: درخشش گرت بیل فقط به خاطر من نیست

ژوزه مورینیو بابت بازگشت گرت بیل به روزهای اوج ابراز خوشحالی کرد.

مورینیو: درخشش گرت بیل فقط به خاطر من نیست

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گرت بیل در هفته های اخیر استمرار داشته و او تبدیل به یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ برتر شده است. ستاره ولزی امروز در جریان برتری 0-4 تاتنهام مقابل برنلی دو بار موفق به گلزنی شد و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه اسپرز در پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد گرت بیل پرداخت.

 

ژوزه مورینیو گفت: "امروز از آن روزها بود که حتی به پیروزی با گل دقیقه 94 نیاز داشتیم، اما بازیکنانم عملکرد خوبی ارائه دادند. وقتی در مقابل تیمی مانند برنلی خیلی زود به گل می رسی، حریف شرایط را برای شما دشوار خواهد کرد.

 

1577318

 

من سرمربی تیم هستم و دوست دارم وقتی شرایط مثبت باشد در مورد بازیکنان خوب و مثبت صحبت کنم. من یک تیم کامل در اختیار داشته و دوست دارم آنها را به سطح درخشان گذشته بازگردانم. فکر می کنم تیم از نظر دفاعی خوب بازی کرد و عملکرد تیمی کاملا مثبت بود. حتی ئذ دقیقه 92 یا 93 و هنگام دو کرنر برنلی نیر بازیکنان به خوبی مبارزه می کردند.

 

درخشش گرت بیل در هفته های اخیر؟ او یک بازیکن بسیار باتجربه بوده و از شرایط فیزیکی خود به خوبی آگاه است. شاید به سودم باشد که بگویم که من گرت بیل را به خوبی مدیریت کردم، اما بازگشت او به روزهای اوج تنها کار من نبوده است. من واقعا برای گرت بیل خوشحالم، در دنیا یک سرمربی هم وجود ندارد که اگر گرت بیل آماده باشد از او استفاده نکند. گرت بیل بسیار خوب بازی کرد و شرایطش در حال حاضر کاملا مساعد است."

دیدگاه‌ها