کد خبر : 1740561 | 10 اسفند 1399 ساعت 22:42 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز رویایی روزبهان در صفائیه؛

با دو گل شقایق، بهار به اردوی سپاهان آمد؟ (عکس)

ستاره باتجربه طلایی‌پوشان روز خوبی را در مقابل وچان کردستان سپری کرد و توانست مهره کلیدی ترکیب تیمش باشد.

به گزارش "ورزش سه" شقایق روزبهان کاپیتان باتجربه و ارزشمند تیم فوتبال زنان سپاهان در جریان اولین پیروزی طلایی‌پوشان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان که روز گذشته مقابل وچان و آن‌هم پس از دو شکست مقابل شهرداری بم و شهرداری سیرجان به دست آمد، ستاره اول ترکیب سپاهانی‌ها بود و هر چند یک ضربه پنالتی را هم از دست داد اما با بریس خود در گلزنی، توانست تیمش را از بحران نجات بدهد.

 

 

1577354

 

دشت سه امتیازی سپاهانی از تقابل با وچان در شرایطی به دست آمد، که آن‌ها در اولین بازی دور برگشت هم باید در مقابل این تیم این‌بار در سنندج صف‌آرایی کنند و بخت و اقبال برای سپاهانی‌ها به دست آمده تا هم روحیه از دست رفته خود را به ویژه پس از شکست 6 گله مقابل شهرداری سیرجان به دست آورند و هم به کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ فوتبال زنان بازگردند. هر چند آن‌ها در راه رسیدن به قهرمانی، دو حریف سرسخت مانند شهرداری سیرجان و شهرداری بم را در پیش‌رو دارند.

 

روزبهان که بهترین گلزن سپاهانی‌ها در این فصل با 8 گل زده است و در زمینه گل‌های سه امتیازی و سرنوشت‌ساز متخصص بوده، می‌تواند با ادامه درخشش خود در سه بازی باقیمانده هم تیمش را به روزهای اوج و روند پیروزی‌های متوالی بازگرداند و هم خود در پایان فصل جام قهرمانی فوتبال زنان به عنوان کاپیتان طلایی‌پوشان اصفهانی بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها