کد خبر : 1740568 | 10 اسفند 1399 ساعت 23:45 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

شفاف سازی ایکاردی در مورد تصویر پرحاشیه (عکس)

مائورو ایکاردی در مورد تصویر عجیب خود در ایسنتاگرام توضیح داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی اخیرا تصویری از خود با ماسک اکسیژن در صفحه رسمی اش منتشر کرد که موجب نگرانی هواداران این ستاره آرژانتینی شد. هواداران مائورو ایکاردی ابتدا تصور کردند او دچار بیماری شده و ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شده باشد. اما این بازیکن پرحاشیه در ادامه فاش کرد این ماسک باعث بهبود شرایط ریکاوری بازیکنان می شود و مشکلی برای او رخ نداده است.

 

مائورو ایکاردی در اینستاگرام خود در مورد این عکس گفت: "در توضیح برای همه افرادی که از من سوال کردند باید بگویم این یک فضای پرکاربرد در خانه من است. من از این فضا برای جلوگیری از آسیب دیدگی و بهبود سریع تر پس از حضور در میدان و تمرین استفاده می کنم. در این فضا اکسیژن خالص با فشار سه برابر بیشتر نسبت به شرایط عادی تنفس می شود."

 

البته این توضیح مائورو ایکاردی نیز منجر به کاهش انتقادات از او نشد. کاربران شبکه های اجتماعی مدعی شدند این بازیکن از همان ابتدا باید این تصویر را با توضیحاتش منتشر می کرده است. مائورو ایکاردی برای ساعاتی هواداران خود را نگران کرد و البته این نگرانی خیلی زود رفع شد. البته مائورو ایکاردی در دوران حضور در پاری سن ژرمن به نسبت سال های حضور در اینتر به شدت بازیکن آرام تر و بی حاشیه تری شده است.

 

1577373

دیدگاه‌ها