کد خبر : 1740581 | 11 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد میلان برابر رم؛

پیولی: پارسال کسی باور نمی‌کرد در رده دوم باشیم

شب گذشته میلان موفق شد با نتیجه 2-1 رم را در خانه شکست دهد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری، می گوید که بازی با سرعت و قدرت بالا، سبک مورد علاقه‌شان است و همچنین راجع به پیشرفت میلان طی یک سال صحبت کرد.

پیولی: پارسال کسی باور نمی‌کرد در رده دوم باشیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حالی پا به استادیوم المپیکو گذاشت که با توجه به نتایج ضعیف هفته های اخیر، شانس کمتری برای برد شاگردان پیولی تصور می شد. مخصوصا برابر تنها تیم در سری آ که در بازی های خانگی شکست ناپذیر باقی مانده بود.

 

اما میلان توانست با گل های فرانک کسیه و آنته ربیچ، رم را در خانه شکست دهد و تک گل جوردن ورتو نیز برای میزبان به کار نیامد.

 

1577400

 

استفانو پیولی پس از این پیروزی گفت: "به تیم گفتم که دو بازی منفی نمی تواند باعث شود که ما اعتماد به نفسی را که در کنار هم و در طول یک سال ساخته ایم، از دست بدهیم.

ما امیدوار بودیم که در طول دو هفته گذشته بهتر کار کنیم، اما این حقیقت که خوب کار نکردیم باید فقط به ما انگیزه بیشتری بدهد.

نیمه اول ما فوق العاده بود، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. این یک بازی با سرعت و قدرت بالا بود، دقیقا مدلی که ما دوست داریم بازی کنیم.

 

این بازی برابر تیم بسیار قدرتمند رم بود و اینکه یک گل بخوریم اتفاق بعیدی نبود، اما بچه ها شایسته تقدیر هستند."

 

این بازی اما خبرهای بدی نیز برای میلان در پی داشت؛ زلاتان ابراهیموویچ، هاکان چالهان اوغلو و آنته ربیچ هر سه با مصدومیت از بازی بیرون رفتند.

 

1577399

 

پیولی افزود: "همه مشکل عضلانی داشتند. در حال حاضر به نظر می رسد که مشکل همگی به دلیل خستگی باشد، اما فردا با معاینات بیشتر مشخص خواهد شد.

 

در موقعیت حساسی از فصل هستیم و امیدواریم که مصدومیت آنها جدی نباشد چرا که ما به همه بازیکنانمان احتیاج داریم."

 

از پیولی راجع به بهبود جوی که در اطراف تیم میلان وجود دارد سوال شد و اینکه انتظارات از این تیم آنقدر بالا رفته که رده سوم سری آ برای روسونری ناامیدکننده به نظر می رسد.

 

1577401

 

پیولی در این مورد اضافه کرد: "به نظرم این ثابت می کند که فوتبال جهانی عجیب و قدیمی است. اگر یک سال پیش به کسی می گفتیم که در رده دوم قرار خواهیم گرفت، مردم حرف ما را باور نمی کردند.

می دانیم کار خود را از کجا آغاز کردیم، می دانیم با چه اهدافی فصل را شروع کردیم و مسیری که باید طی کنیم را می شناسیم.

 

می توانم به شما اطمینان بدهم که هر چهار تیمی که در جمع چهار تیم برتر لیگ باشند بسیار خوشحال و سایر تیم ها بسیار ناراحت خواهند بود. پس ما امیدواریم که از تیم های خوشحال باشیم. ما انتظارها از خودمان را با عملکردی بسیار خوب در طول مدت زمانی طولانی بالا بردیم، این را می دانیم."

دیدگاه‌ها