کد خبر : 1740595 | 11 اسفند 1399 ساعت 10:17 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی اعزام نمی شود

رقابت ۳۹۰ تکواندوکار در مسابقات بلغارستان

تیم ملی تکواندو در حالی روز پنجشنبه هفته جاری راهی بلغارستان می شود که نماینده سنگین وزن خود را به همراه نخواهد داشت.

رقابت ۳۹۰ تکواندوکار در مسابقات بلغارستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای بین المللی تکواندو آزاد بلغارستان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در شهر صوفیه برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات ۶۹۴ تکواندوکار در سه رده سنی ثبت نام کرده‌اند که در رده بزرگسالان ۳۹۰ تکواندوکار در هشت وزن مردان و هشت وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

 

فدراسیون تکواندو چندی پیش نام هشت تکواندوکار را برای حضور در این مسابقات و اردوی مشترکی که پس از پایان رقابتها در شهر وارنا برگزار می‌شود، اعلام کرده بود، اما سعید رجبی در وزن ۸۷+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام نمی‌شود.

 

رجبی بدون کسب مجوز از سرمربی تیم ملی به شهر محل زندگی خود بازگشته و به همین دلیل از لیست اعزام به بلغارستان خارج شده است. باید دید کادر فنی تیم ملی در خصوص این تکواندوکار جوان و با آتیه پس از بازگشت از بلغارستان چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

 

ضمن اینکه آرمین هادی پور با وجود همراهی تیم ملی در این سفر، در مسابقات شرکت نکرده و فقط در اردوی مشترک حضور خواهد داشت.

 

حسین لطف، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی راهی بلغارستان خواهد شد و پس از حضور در این تورنمنت و یک اردو مشترک ۲۶ اسفندماه به ایران باز می‌گردد.

 

تیم ملی تکواندو با ترکیب حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم و با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها