کد خبر : 1740602 | 11 اسفند 1399 ساعت 10:38 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلزنی برابر شفیلد؛

کورتیس جونز: گلم را به آلیسون و پدرش تقدیم می‌کنم

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، این روزها سوگوار مرگ دردناک پدرش است و با وجودی که در پیروزی شب گذشته قرمزها برابر شفیلد در ورزشگاه حضور نداشت، اما هم تیمی هایش به یاد او بودند.

کورتیس جونز: گلم را به آلیسون و پدرش تقدیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کورتیس جونز زننده گل اول لیورپول در پیروزی 2-0 شب گذشته قرمزها برابر شفیلد یونایتد بود و پس از بازی گفت که این گل را به دروازه بان غایب تیم‌شان تقدیم می کند.

 

پس از یک نیمه بدون گل، در دقیقه 48 نیمه دوم روی حرکت خوب الکساندر آرنولد از سمت راست و پاس در عرض او، توپ با برخورد به بازیکن حریف، مقابل کورتیس جونز قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

لیورپول در دقیقه 64 و با گل به خودی مدافع شفیلد، به گل دوم رسید. فیرمینو که با پاس مانه درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان، به توپ ضربه ای زد که بعد از برخورد به برایان تغییر مسیر داد و از بالای سر رمزدیل وارد دروازه شد.

 

این پیروزی به این معنا است که لیورپول در رده ششم جدول لیگ برتر باقی می ماند. قرمزها اکنون تنها دو امتیاز از تیم وستهام در رده چهارم جدول، کمتر دارند.

 

1577443

 

کورتیس جونز گفت: "برای من و بقیه بچه های تیم هم دوران سختی بوده است. این گل برای پدر الی است. اگر او این صحنه را می بیند... این گل برای تو بود برادر.

 

او پسری قوی است و بخش بزرگی از تیم ما است. جای او واقعا بین ما خالی است. من گلم را به او، پدرش و خانواده اش تقدیم می کنم.

 

نمایش تیمی خوبی بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و حالا دوباره باید این موفقیت را تکرار کنیم.

امروز مثال خوبی از ارائه همه چیز در کنار هم بود. خوشحالم که گل زدم و برای بقیه تیم هم خوشحال هستم."

 

1577441

 

پدر الیسون بکر هفته گذشته و در حین شنا در دریاچه ای در نزدیکی محل زندگی اش، غرق شد و جان خود را از دست داد. دروازه بان لیورپول به دلیل ممنوعیت های سفری که برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در سراسر جهان برقرار شده است، نتواسنت به مراسم خاکسپاری پدرش در برزیل برود.

الیسون شب گذشته نیز در لیست لیورپول برای بازی برابر شفیلدیونایتد قرار نداشت.

دیدگاه‌ها