کد خبر : 1740611 | 11 اسفند 1399 ساعت 11:30 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اصفهان سالن برای تمرین نداریم

قاسمی: صیامی احترام را به دوومیدانی باز گرداند

ملی پوش دوومیدانی گفت: رئیس فدراسیون احترام را به دوومیدانی بازگرداند و شرایط بهتر از قبل شده است.

قاسمی: صیامی احترام را به دوومیدانی باز گرداند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا قاسمی در مورد مقام دومی‌اش در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور اظهار داشت: من قبل از مسابقه تنها یک جلسه در سالن تمرین کرده بودم و رکوردم چندان برایم رضایتبخش نبود. اگر مدت بیشتری را در سالن تمرین می‌کردیم، شرایط بهتر می‌شد.

 

وی در مورد اینکه آیا نمی‌توانستی در سالن تمرین کنی، گفت: در اصفهان سالن برای تمرین نداریم. یک سالن وجود دارد که آن را در اختیار اسکیت گذاشته‌اند و هیچ بازدهی هم ندارد. اگر چند سال قبل آنجا را تارتان می‌کردند، 400 میلیون هزینه‌اش می‌شد، اما الان به 4 میلیارد رسیده است. حداقل تحویل هیات دوومیدانی بدهند تا بخشی را تارتان کند.

 

ملی‌پوش دوومیدانی با اشاره به اینکه هزینه‌های تمرین بالا است، عنوان کرد: در حالی که الان به پول نیاز داریم، باشگاه سپاهان تنها 20 درصد قراردادم را پرداخت کرده است. من به آنها گفته بودم سه ماه زمستان خیلی برایم مهم است و حالا گفته‌اند تا آخر سال پرداخت می‌شود.

 

وی ادامه داد: البته فدراسیون در این مدت هوای ورزشکاران را داشته و اردو و حقوق به موقع است. به شخصه فکر نمی‌کردم شرایط بهتر شود، اما صیامی احترام را به دوومیدانی و دوومیدانی کاران بازگرداند.

 

قاسمی در مورد اینکه برنامه آینده ات چگونه خواهد بود، گفت: تمریناتم را در اصفهان ادامه می‌دهم و قرار است 24 فروردین یک مسابقه بین المللی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. هرچه از این رقابت‌ها بیشتر باشد، به آماده شدن‌مان کمک خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها