کد خبر : 1740658 | 11 اسفند 1399 ساعت 14:18 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

پپ گواردیولا:

اریک مثل پسرم است ولی متاسفانه به بارسا می رود

پپ گواردیولا یک بار دیگر تایید کرد که اریک گارسیا با پایان قراردادش راهی بارسلونا خواهد شد.

اریک مثل پسرم است ولی متاسفانه به بارسا می رود

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا تابستان امسال یکی از گزینه های جدی بارسا برای تقویت خط دفاعی بود. انتقالی که به دلیل تقاضای مالی بالای منچسترسیتی امکانپذیر نشد. بارسلونا قصد داشت در انتقالات ژانویه نیز برای گارسیا اقدام کند اما مخالفت خوان لاپورتا و تونی فریکسا دو نامزد ریاست باشگاه باعث منتفی شدن این قضیه شد. آنها معتقد بودند حتی پرداخت 4 میلیون یورو برای گارسیا در شرایط اقتصادی بد فعلی بارسا صلاح نیست.

گارسیا به احتمال قریب به یقین در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا باز خواهد گشت. او سال 2017 بارسا را به مقصد سیتی ترک کرده بود.

 

 

1577492

 

 

پپ گواردیولا در مورد آینده اریک گارسیا گفت:« معتقدم اریک به بارسلونا می رود. بارسا بازیکن معمولی خریداری نمی کند و اگر اریک را می خواهند، یعنی او یک بازیکن درجه یک است. در دو بازی اخیر اریک را در فهرست بازیکنان قرار ندادم و قلبم شکست چون واقعا شایسته بیرون ماندن از فهرست نیست.»

 

پپ ادامه داد:« خیلی ها نمی دانند ارتباط بین من و اریک چگونه است. او مثل پسرم است ولی هرچه تلاش کردم نتوانستم او را برای ماندن متقاعد کنم و متاسفانه ما را ترک خواهد کرد. فصل قبل و پس از قرنطینه عمومی، اریک بهترین مدافع سیتی بود و حتی یک اشتباه هم مرتکب نشد. واقعا نتوانستم یک مورد اشتباه در بازی های او پیدا کنم.»

 

لازم به ذکر است که گارسیا فصل جاری 9 بازی برای سیتی انجام داده و به دلیل اینکه حاضر  به تمدید قرارداد نشد و فصل بعد از سیتی جدا می شود، از برنامه های گواردیولا خارج شده است.

 

 

دیدگاه‌ها