کد خبر : 1740662 | 11 اسفند 1399 ساعت 15:20 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض شدید مدیر ورزشی سویا

ناله های رونالد کومان کار خودش را کرد

مونچی مدیر ورزشی مشهور سویا از داوری بازی تیمش برابر بارسا شدیدا گلایه داشت.

ناله های رونالد کومان کار خودش را کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شنبه شب بارسا و سویا در لالیگا حواشی زیادی را در خود داشت. بارسا توانست با دو گل عثمان دمبله و لیونل مسی بر میزبانش پیروز شود و عملا شانس قهرمانی سویا در لالیگا از بین رفت. بارسا چندی پیش در زمین سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری با دو گل مغلوب شده بود و به نوعی انتقام گرفت.

 

 

1576794

 

 

در جریان این بازی سویا معتقد بود داور لطف زیادی به لیونل مسی داشته و او را اخراج نکرده است. مسی یک کارت زرد داشت اما دقایقی بعد خطای دیگری مرتکب شد که به زعم بسیاری مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج بود اما هرناندز داور بازی چنین عقیده ای نداشت. مسی در بازی ماند و تعیین کننده نیز ظاهر شد.

 

 

1577503

 

 

دوربین های شبکه مووی استار، "مونچی"، مدیر ورزشی سویا را روی سکوها در حالی شکار کردند که پس از کارت زردی که داور به دیه گو کارلوس مدافع برزیلی سویا نشان داد، به نشانه اعتراض رو به رونالد کومان سرمربی بارسا کرده و فریاد می زند:« بالاخره ناله و شکایت ها تاثیر خودش را گذاشت.»

اشاره مونچی به گلایه های بی پایان رونالد کومان از داوری ها در نشست های خبری خود است. کومان که متوجه اعتراض مونچی شده بود، رو به او کرد و با حرکت دست و به کنایه، حرف او را تایید کرد.

 

 

1577504

 

 

مونچی پس از خطای دوم مسی نیز چندین بار فریاد زد:« کارت زرد دوم»؛ اما در نهایت تصمیم داور حتی پس از دخالت وی ای آر هم عوض نشد.

 

دیدگاه‌ها