کد خبر : 1740664 | 11 اسفند 1399 ساعت 15:37 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایساک در بهترین فرم ممکن

زلاتان سیاه؛ بزرگترین تهدید رئال برای عبور از بارسا

الکساندر ایساک ستاره سوئدی سوسیداد ممکن است امشب سد راه رئال در عبور از بارسا و بازگشت به رده دوم لالیگا شود.

زلاتان سیاه؛ بزرگترین تهدید رئال برای عبور از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه خانگی خود میزبان رئال سوسیداد است. بازی رفت دو تیم در هفته اول لالیگا بدون گل مساوی شد و با توحه به پیروزی بارسا و اتلتیکو بر حریفان شان در این هفته، رئال محکوم به کسب پیروزی است. سه امتیازی که کهکشانی ها را به به رده دوم و سه امتیازی اتلتیکو باز می گرداند.

 

 

1577540

 

 

در بازی امشب اما الکساندر ایساک ستاره سوئدی سوسیداد که به زلاتان سیاه ملقب است، بزرگترین تهدید برای رئال محسوب می شود. ایساک در شش بازی متوالی توانسته برای تیمش گل بزند و در بازی هفته گذشته موفق به ثبت هت تریک شد. او همراه با دارکو کوواسویچ و جان آلدریج تنها بازیکنان تاریخ سوسیداد هستند که در شش بازی متوالی توانسته اند گلزنی کنند و ایساک اگر امشب به رئال گل بزند، رکوردی تاریخی را به نام خود خواهد کرد.

 

 

1530753

 

 

ثبت 9 گل در شش بازی اخیر، او را در بهترین وضعیت روحی و ذهنی قرار داده و البته راه گلزنی در زمین رئال را نیز به خوبی می داند. ایساک زمستان گذشته در بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری توانست در برتری 3-4 سوسیداد در برنابئو، دو گل به ثمر برساند. سوسیداد به نیمه نهایی رفت و در نهایت با شکست سلتا توانست به فینال برسد. باید دید امشب زیدان برای مهار ایساک چه برنامه ای دارد.

دیدگاه‌ها