کد خبر : 1740666 | 11 اسفند 1399 ساعت 15:41 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

شروع توفانی اوت انداز پیکان

اوت های مدافع پیکان بالاخره زمینه ساز گل شد و روی پرتاب او تیمش به گل اول مقابل صنعت نفت رسید.

شروع توفانی اوت انداز پیکان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که درباره تیم پیکان در نیم فصل اول بارها درباره اش صحبت شد اوت دستی های بلند نادر محمدی بود. این بازیکن جوان که محصول آکادمی پیکان است، با تبحر خاصی اوت های بلند را روی دروازه حریفان پیکان پرتاب کرده و هم تیمی هایش را در طول نیم فصل اول بارها در موقعیت گل قرار داد.

با تداوم این اوت ها، نادر محمدی خیلی زود به چهره ای شناخته شده در لیگ بیستم تبدیل شد؛ بازیکنی که پرتاب های اوتش حتی در سایت ها و رسانه های مجازی خارجی هم بینندگان زیادی داشت.

 

در طول دور رفت مسابقات لیگ برتر اما تعداد زیادی از مربیان درباره این تاکتیک پیکان صحبت کردند و حتی انتقادهایی از سوی برخی فوتبالی ها به این نوع تاکتیک انجام شد. اگرچه کادرفنی پیکان و به خصوص مهدی تارتار هم واکنش های منطقی‌ای به انتقادها از تاکتیک اوت دستی داشتند اما شاهد تداوم آن در تمامی بازی های پیکان بودیم.

در نیم فصل اول یک گل پیکان از روی اوت دستی های محمدی در بازی با گل گهر به ثمر رسید و همین موضوع نیز دلیل منتقدان برای کم کاربرد بودن این پرتاب ها بود. با شروع نیم فصل دوم اما اوت انداز پیکانی ها خیلی زود توانست در اولین پرتاب خود برای تیمش گل بسازد.

 

در بازی امروز پیکان و صنعت نفت، پیکانی ها در دقیقه 8 صاحب یک پرتاب اوت شدند. مثل همیشه نادر محمدی برای پرتاب در کنار زمین حضور یافت و به سبک همیشگی اش، توپ را به سمت دروازه حریف روانه کرد؛ پرتاب او به دقیق ترین شکل ممکن روی سر سامان فلاح قرار گرفت و این بازیکن با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل پیکان در این فصل با تاکتیکی به ثمر برسد که منتقدین زیادی دارد.

دیدگاه‌ها