کد خبر : 1740684 | 11 اسفند 1399 ساعت 16:32 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

لوک شاو:

داور نمی خواست برای یونایتد پنالتی بگیرد

منچستری ها معتقدند یک پنالتی شان در بازی شب گذشته برابر چلسی سوخت.

داور نمی خواست برای یونایتد پنالتی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سرد و کم هیجان چلسی مقابل منچستریونایتد در لندن و استادیوم استمفوردبریج با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کار هر دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به هفته های بعد کشیده شود.

 

 

1577349

 

 

دو تیم چلسی و یونایتد قادر به خلق موقعیت های چندانی نبودند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اما در نیمه اول میسون گریننود، ستاره جوان یونایتد با نفوذ به درون محوطه جریمه چلسی صاحب فرصت شده بود که توپ به دست کالوم هودسون اودوی، هافبک انگلیسی حریف برخورد کرد. بازیکنان و کادر فنی یونایتد معتقد بودند این صحنه پنالتی بوده و حتی داور به سراغ دوربین های VAR رفته و صحنه را مجدد تماشا کرد. اما در نهایت تغییری در تصمیم گروه داوری ایجاد نشد و بازی ادامه پیدا کرد.

 

 

1577574

 

 

لوک شاو مدافع چپ تیم منچستر یونایتد درباره داوری بازی روز گذشته مقابل چلسی اظهارنظر عجیب و حاشیه‌سازی کرد. او گفت که داور به هری مگوایر گفته پنالتی نمی‌گیرم چون پس از پایان بازی حاشیه ایجاد می‌شود:« قرار نبود پنالتی گرفته شود. داور به مگوایر گفت اگر پنالتی بگیرم، باعث می‌شود تا حرف‌های زیادی پس از بازی گفته شود.  درک نمی‌کنم که چرا بازی متوقف شد. اوضاع با VAR گیج کننده است. باید پیروز می شدیم؛ چون فاصله تیم‌ها کم شده اما نتوانستیم ببریم.»

 

دیدگاه‌ها