کد خبر : 1740707 | 11 اسفند 1399 ساعت 17:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: دوری 16 روزه از لیگ عامل شکستمان بود

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که این شکست باعث شد آنها در ادامه لیگ تجربه لازم را کسب کنند.

پیروانی: دوری 16 روزه از لیگ عامل شکستمان بود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت آبادان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: به هر دو تیم بابت تلاشی که در این بازی داشتند، خدا قوت می ‌گویم. به تیم پیکان نیز بابت کسب این سه امتیاز تبریک می ‌گویم. هر دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد کردند. پیکان از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و سه امتیاز را بدست آورد.


وی گفت: ما در نیمه اول و مخصوصا بعد از گلی که روی پرتاب اول دریافت کردیم، موقعیت های خیلی را به دست آوردیم که بچه ها باید هوشیارتر بازی می کردند تا از موقعیت ها استفاده می کردند. فکر می کنم مهمترین علت شکست ما دوری 16 روزه ما از مسابقات است.


وی ادامه داد: به طور مثال پیکان دو بازی دوستانه خیلی خوب داشت و خودشان را در شرایط مسابقات قرار داده بودند. بخاطر اینکه پیکان در مرکز کشور قرار دارد توانست حریف تدارکاتی پیدا کند ولی به دلیل شرایط کرونایی در آبادان و استان خوزستان این فرصت را به ما نداد تا دیدار تدارکاتی برگزار کنیم و فکر می کنم بازیکنانمان شرایط مسابقه را نداشتند.


پیروانی گفت: به هر حال لیگ ادامه دارد و باید فیلم بازی را ببینیم و با همکاران آن را بارها و بارها مرور کنیم. قطعا در جاهایی نیاز است که بازنگری صورت بگیرد و امیدوارم در ادامه لیگ بازی های گذشته را به نمایش بگذاریم. فوتبال همین است و از این اتفاقات رخ می دهد. خود من به عنوان نفر اول باید از این بازی درس بگیرم و سایر اعضای کادرفنی و سرمربی تیم و بازیکنان نیز از این شکست تجربه کسب کنیم.


مبی صنعت نفت در پایان گفت: تجربه معلم بی رحمی است که ابتدا مزدش را می گیرد و سپس درسش را می دهد. تجربه امروز سه امتیاز را از ما گرفت ولی درس خوبی به ما داد مخصوصا روی گل دوم که علی رغم اینکه پرتعداد حمله می کردیم و شرایط خوبی داشتیم، باید مقداری حرفه ای تر عمل می کردیم. باید آماده شویم که 5 روز دیگر با پرسپولیس بازی کنیم. هنوز لیگ ادامه دارد و ما چیزی از دست نداده ایم. امیدوارم با تمرینات بهتر، رفع اشکال و مقداری تلاش بیشتر، به جدول برگردیم.

دیدگاه‌ها