کد خبر : 1740719 | 11 اسفند 1399 ساعت 17:54 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

ما وعده و شعار نمی دهیم

عبدالهی: خطیبی 6 ساعت با تراکتور کار کرده

مربی تراکتور گفت: شاید اگر موقعیت ها تبدیل به گل می شد، می توانستیم برنده باشیم.

عبدالهی: خطیبی 6 ساعت با تراکتور کار کرده

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبدالهی، مربی تیم تراکتور در نشست خبری بعد از دیدار این تیم برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: پیش بینی می کردیم نفت مسجدسلیمان یک بازی پرفشار را روی توپ داشته باشد و با جمع شدن در زمین خودش به دنبال موقعیت ها باشد. ما 6 ساعت تمرینی با تراکتور کار کردیم و برای بازی اول به نظرم بد نبود و بازیکنان خوب بازی کردند.


وی درباره اخراج یک بازیکن حریف عنوان کرد: وقتی یک تیم 10 نفره می شود، گاهی کار سخت‌تر می شود و گره می خورد؛ مثل شرایطی که برای ما پیش آمد. شاید اتفاق بدی که برای ما رخ داد، این بود که یک اشتباه فردی باعث شد که گل دریافت کنیم. بعد از تلاش هایی که بچه ها کردند، توانستیم گل بزنیم و جبران کنیم. مثل همین موقعیتی که گل زدیم، چند تا موقعیت گیرمان آمد، اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. شاید اگر موقعیت ها تبدیل به گل می شد، می توانستیم برنده باشیم.


مربی تراکتور گفت: همانطور که گفتم 5، 6 ساعت تمرینی با تیم داشتیم، اما بچه ها باید یاد بگیرند در کنار آقای خطیبی با تمام وجود بازی کنند و دوندگی بیش از حد داشته باشند. نوع و سبک کار فنی خطیبی و تیمش اینطور است که یک بازی پرفشار با مالکیت بالا و دوندگی بسیار داشته باشیم. سعی می کنیم هر چه زودتر تیم به این فلسفه عادت کند.مثل مربیان دیگر نمی خواهیم وعده بدهیم و شعار بدهیم که فلان مقام را می آوریم. اما قول می دهیم با تمام وجود بازی کنیم. تیم مسجدسلیمان هم انسجام تیمی خوبی داشت.


عبدالهی درباره داوری هم گفت: درباره داوری بازی ما نباید صحبت کنیم. می دانم که کمیته انضباطی ورود می کند و مربیان را محروم می کند. شاید صحنه خاصی نداشتیم، اما بهتر است کارشناسان صحبت کنند. انتظار من این بود که برخوردهایی که از سوی داور با بازیکنان انجام می شد، می توانست بهتر باشد. به هر حال موعود بنیادی فر یکی از بهترین داوران ماست.

 

دیدگاه‌ها