کد خبر : 1740729 | 11 اسفند 1399 ساعت 18:11 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران نساجی را رها نمی کنند (عکس)

تماشاگران حتی در روزهای بد نساجی هم این تیم را رها نمی کنند. روزهایی که تیم نزدیک به قعر جدول است و برای بقاء تلاش می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست دور برگشت و در بازی نساجی با آلومینیوم اراک باز هم روی بام خانه های مشرف به استادیوم شهید وطنی شاهد حضور پرتعداد تماشاگران نساجی بودیم. تماشاگرانی که از دقیقه یک شروع به تشویق نساجی کردند و تا دقیقه 90 دست از تشویق برنداشتند.تشویق تماشاگران نساجی در روزهایی که به خاطر کرونا حضور تماشاگر در استادیوم ممنوع است این قدر ملموس است که فرزاد زامهران بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم به سمت آنها شادی کرد.

 

واقعا داشتن چنین تماشاگرانی برای هر تیمی موهبت است؛ بدون شک اگر ویروس کرونا نبود امروز حضور تماشاگران در سکوهای استادیوم شهید وطنی می توانست کمک شایانی به تیم مجید جلالی برای نتیجه گیری بکند؛ با این حال آنها همانند مجید جلالی به آینده تیم امیدوار هستند و معتقدد هستند با اضافه شدن بازیکنان جدید نساجی متحول خواهد شد و در نهایت در جدول بازی ها باقی می ماند. فصل گذشته هم نساجی در هفته هایی نزدیک به منطقه خطر شد اما در 10 هفته پایانی شرایط تغییر کرد. تماشاگران به تکرار این اتفاق خوشبین هستند.   

 

عکس: معین نادری

 

1577623

 

1577624

دیدگاه‌ها