کد خبر : 1740734 | 11 اسفند 1399 ساعت 18:18 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجید جلالی؛ هم چنان در حسرت برد (عکس)

مجید جلالی امروز و در بازی با آلومینیوم اراک امیدوار به کسب سه امتیاز و اولین برد در نساجی بود اما همه اتفاقات بازی به سود این مربی پیش نرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که پیش از حضور در نساجی از این تیم به عنوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر یاد کرده بود در چهار بازی ابتدایی به همراه این تیم چهار شکست را متحمل شد و این موجب شد او در ترکیب تیم تغییرات زیادی ایجاد کند و هم چنین بازیکنان جدیدی را اضافه کند. در چنین شرایطی همه چیز مهیا بود که نساجی به اولین سه امتیاز در بازی با آلومینیوم اراک دست یابد. گل فرزاد زامهران که روی غفلت خط دفاعی حریف به ثمر رسید نساجی و مجید جلالی را به هدف نزدیک کرد و حتی تیم با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه ی دوم اما یک لحظه غفلت خط دفاعی نساجی یعنی همان اشتباهی که خط دفاعی حریف مرتکب شده بود کافی بود که آلومینیوم اراک به گل مساوی دست یابد. این یک امتیاز اولین امتیاز مجید جلالی در نساجی بود اما برای تغییر وضعیت تیم کافی نبود. نساجی این قدر امتیاز از دست داده است که برای ماندن در جدول بازی ها حتی باید در خانه حریفان هم سه امتیاز کسب کند چه رسد به بازی های خانگی.

 

با این حال مجید جلالی که در بازی های آینده شانس بیشتری برای بازی دادن به مهره های جدید تیم خواهد داشت به آینده نساجی امیدوار است و هم چنان از تماشاگران خواست صبور باشند.

 

عکس: معین نادری

 

1577633

دیدگاه‌ها