کد خبر : 1740738 | 11 اسفند 1399 ساعت 18:25 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: تغییر رنگ کارت نقطه تاریک بازی بود

سرمربی ماشین سازی به انتقاد از تغییر رای داور پس از اعتراض نیمکت حریف پرداخت.

پاشازاده: تغییر رنگ کارت نقطه تاریک بازی بود

به گزارش ورزش سه؛ مهدی پاشازاده، سرمربی تیم ماشین سازی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شهرخودرو اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. واقعا با تمام وجود بازی کردند و زحمت کشیدند. جایی که همه فکر می کردند ما بازنده اصلی هستیم، می توانستیم برنده باشیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه تا یک ساعت مانده به شروع بازی نمی دانستم که چه بازیکنی را می توانم بازی بدهم. مشکلاتی داریم که انشالله رفع بشود ولی با امیدهایمان هم به حد نصاب نرسیدیم. از هیات فوتبال تشکر می کنم که همکاری کردند و حداقل توانستیم آبرومندانه در بازی حضور پیدا کنیم. با توجه به کاری که در این چند روز انجام داده بودیم می توانستیم بهتر از این ها هم کار کنیم. با تمام کمبودها به بازیکنانم نمره قبولی می دهم.

 

سرمربی ماشین سازی با اشاره به صحنه ای که کارت قرمز بازیکن حریف به زرد تبدیل شد، تاکید کرد: نقطه تاریک بازی هم زمانی بود که کارت قرمز با زرد عوض شد. وقتی کارت قرمز داده می شود متاسفانه هجمه ای ایجاد می شود که البته داوران این سنت را به وجود می آورند. وقتی کارت قرمز داده شد و همه نیمکت تیم حریف وارد زمین می شود، کارت برگردانده شد  و این بازیکنان ما را عصبی کرد. اصلا کاری ندارم که کارت قرمز درست بود یا غلط! داوری در کل بازی خیلی خوب بود ولی متاسفانه خیلی این سنت باب می شود که هر نیمکتی شلوغ باشد می تواند نتیجه بگیرد و رای را برگرداند.

دیدگاه‌ها