کد خبر : 1740755 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:23 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم

پس از برگزاری مسابقات فینال، دلفین یاسوج قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

معرفی قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات لیگ برتر اسلالوم در نوبت عصر ادامه پیدا کرد و قایقرانان در مواد چهارگانه به رقابت پرداختند. در این رقابت‌ها، باشگاه‌های آوا شهرکرد، دلفین یاسوج، مقاومت البرز، تجهیزات قایقرانی سپاهان، شهرداری مراغه حضور داشتند.

 

مسابقات در مواد کایاک دوئل، کایاک یکنفره، کانوی یکنفره و اسلالوم امدادی برگزار شد. در کانواسلالوم محمد مهدوی نیا از دلفین یاسوج، آریا خسروی از مقاومت البرز، دانیال عموشاهی از تجهیزات ورزشی سپاهان اول تا سوم شدند. در کایاک اسلالوم، حسین حاتمی ازمقاومت البرز اول، حسین بابایی از دلفین یاسوج دوم و علی پورمند از آوای شهرکرد سوم شدند. در مسابقه اسلالوم امدادی امیرمحمد فتاح‌پور و محمد مهدوی‌نیا از دلفین یاسوج اول، ماهان ادریسی و مهدی کنارنگ از آوای شهرکرد دوم، آریا خسروی و حسین حاتمی از مقاومت البرز سوم شدند.

 

در مسابقه دوئل کایاک نیز بردیا پیروزنیا از مقاومت البرز، دانیال خسروی از تجهیزات ورزشی سپاهان، ماهان ادریسی از آوای شهرکرد و اول تا سوم شدند.

 

در پایان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم آقایان، دلفین یاسوج با 70 امتیاز قهرمان شد، مقاومت البرز با 65 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و آوای شهرکرد با 57 امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

دیدگاه‌ها