کد خبر : 1740765 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:52 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

رهبری PSG؛ نقش جدید کیلیان امباپه (عکس)

ویدئویی از کلیان امباپه منتشر شده که نشان می‌دهد او با شور و حرارت فراوان در حال انگیزه دادن به سایر بازیکنان پاری سن ژرمن است.

رهبری PSG؛ نقش جدید کیلیان امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ابتدای فصل انتقادات زیادی نسبت به فرم نه چندان خوب کیلیان امباپه مطرح شد و او نتوانست در چندین بازی پیاپی برای پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند، حالا فوق ستاره فرانسوی یک بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

 

اوج درخشش امباپه طی هفته‌های اخیر به بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ مقابل بارسلونا باز می‌گشت؛ جایی که او با ارائه یک نمایش فوق العاده و ثبت هت تریک مقابل بارسا زمینه ساز پیروزی 4-1 تیمش شد تا PSG بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشد.

 

اما طی ساعات گذشته یک ویدئوی جالب از کیلیان امباپه در فضای مجازی دست به دست شده که یک بار دیگر تمجید ها را از ستاره فرانسوی افزایش داده است؛ جایی که او در بین دو نیمه بازی شب گذشته برابر دیژون که با پیروزی چهار گله تیم مائوریسیو پوچتینو به پایان رسید، در حال صحبت کردن با بازیکنان پاری سن ژرمن است و به نوعی علاوه بر اثبات انگیزه‌های بالای خود، نشان می‌دهد که می‌تواند رهبر خوبی برای تیم نیز به شمار بیاید.

 

 

1577676

 

1577675

دیدگاه‌ها