کد خبر : 1740766 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گل درباره شایعه حضور آرتتا روی نیمکت بارسا

وبسایت معتبر گل شایعه حضور میکل آرتتا روی نیمکت بارسلونا را تکذیب کرد.

ادعای گل درباره شایعه حضور آرتتا روی نیمکت بارسا

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات گذشته بود که رادیو کاتالونیا در خبری غیرمنتظره و در نوع خود عجیب مدعی شد که در صورت پیروز شدن خوان لاپورتا در انتخابات باشگاه بارسلونا، او قصد دارد میکل آرتتا را به عنوان سرمربی بعدی باشگاه انتخاب کند.

 

در همین ارتباط وب سایت معتبر گل به شایعه حضور میکل آرتتا روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داده است. گل تاکید کرده که هیچ کس از طرف باشگاه کاتالانی در این زمینه با سرمربی توپچی‌ها ارتباط برقرار نکرده است. همچنین خود سرمربی اسپانیایی نیز هیچ علاقه ای به جانشینی رونالد کومان ندارد و قصد دارد به کارش در آرسنال ادامه دهد.

 

 

1577451

 

 

گفتنی است قرار بود رئیس باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه انتخاب شود اما همه گیری ویروس کرونا باعث شد که انتخابات چند بار به تاخیر بیفتد. با این وجود در نهایت مقرر شد که انتخابات ریاست بلوگرانا به شکل قطعی در تاریخ 8 مارس برگزار شود.
همچنین خوان لاپورتا در کنار ویکتور فونت و تونی فریشا سه نامزد اصلی ریاست بلوگرانا محسوب می‌شوند که روز یکشنبه جلسه مناظره آنها پیش از انجام رای گیری نهایی نیز برگزار شد.

 

همچنین پیش بینی ها حاکی از آن است که لاپورتا از بیشترین شانس برای رسیدن به ریاست باشگاه کاتالانی برخوردار است اما باید منتظر ماند تا آرا نهایی مشخص شود.

دیدگاه‌ها