کد خبر : 1740767 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:58 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

این جایزه به لواندوفسکی تعلق دارد (عکس)

به نظر می رسد این فصل دیگر جایزه کفش طلا به رابرت لواندوفسکی تعلق می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، کورس جذاب و نفسگیر کسب جایزه کفش طلا در فصل گذشته در نهایت به سود چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی لاتزیو به اتمام رسید و دست رابرت لواندوفسکی از رسیدن به این جایزه کوتاه ماند. اما این فصل بقدری فاصله این گلزن لهستانی با رقبا زیاد شده که دیگر بعید است کسی قادر به رسیدن به رابرت لواندوفسکی و ربودن دوباره این عنوان از او باشد.

 

در حال حاضر ستاره بایرن مونیخ با زدن 28 گل و 56 امتیاز با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان اروپا قرار دارد. کسپر یانکر، مهاجم جوان و دانمارکی تیم گلیمت نروژ نیز موفق به زدن 27 گل شده، اما ضریب گلزنی در این کشور 1.5 است و به همین دلیل یانکر تا به حال موفق به کسب 40.5 امتیاز شده است. در ادامه این جدول کریستیانو رونالدو، آندره سیلوا و لیونل مسی هر سه با 19 گل دو امتیازی و در مجموع 38 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

جبران این فاصله از سوی این سه بازیکن بسیار دشوار خواهد بود و شرایط خاص یانکر نیز باعث شده کار او نیز برای رسیدن به رابرت لواندوفسکی بسیار سخت باشد. بدین ترتیب ستاره لهستانی امسال می تواند برای اولین بار برنده جایزه کفش طلا شود. در صورت تکرار موفقیت های بایرن مونیخ، تعلق گرفتن دیگر جوایز فردی به رابرت لواندوفسکی نیز دور از ذهن نخواهد بود.

 

1577678

دیدگاه‌ها