کد خبر : 1740771 | 11 اسفند 1399 ساعت 21:40 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر رئال مادرید شاگرد ژوزه مورینیو می شود؟

به نظر می رسد تاتنهام به شدت شرایط جذب لوکاس واسکز از رئال مادرید را بررسی می‌کند.

وینگر رئال مادرید شاگرد ژوزه مورینیو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز بازیکنی بوده که در فصول گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او در رئال مادرید مطرح شده است اما این بازیکن در در چند هفته اخیر با توجه به مصدومیت دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا در پست دفاع راست به میدان رفته و اتفاقاً نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داده است.

 

وینگر اسپانیایی آخرین ماه‌های قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید را پشت سر می گذارد و او در پایان فصل می‌تواند به شکل رایگان از این تیم جدا شود. این در حالی است که رسانه های اسپانیایی ادعا می‌کنند که زین‌الدین زیدان خواهان حفظ لوکاس واسکز شده است اما در عین حال مذاکرات برای تمدید قرارداد او به بن بست خورده است.

 

 

1552077

 

 

از طرف دیگر با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره آینده لوکاس واسکز قوت پیدا می کند. اخیراً گفته شد که اتلتیکو مادرید یکی از اصلی ترین مشتریان این بازیکن محسوب می شود و قصد دارد او را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گیرد.

 

در همین ارتباط دیلی استار ادعای جدیدی را در رابطه با واسکز مطرح کرده و مدعی شده که باشگاه تاتنهام نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. در واقع باشگاه لندنی به درخواست مورینیو برای این انتقال تلاش خواهد کرد و از شانس خوبی برای به خدمت گرفتن واسکز برخوردار است.

دیدگاه‌ها