کد خبر : 1740797 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:33 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

امثال کریمی و دایی پرچم ایران را در دنیا بالا نگه داشتند

نوری: فوتبالی‌ها در انتخابات فوتبال شکست خوردند

کاپیتان تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود تا هواداران به لیگ برتر برگردند.

 نوری: فوتبالی‌ها در انتخابات فوتبال شکست خوردند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری بعد از برد دو بر صفر پیکان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما مستحق کسب 3 امتیاز در این دیدار بودیم و خداراشکر که بردیم و جایگاهمان در جدول رده بندی بهتر شد.


وی درباره اینکه مبتلا به ویروس کرونا شده بود، تاکید کرد: خداراشکر بهبود پیدا کردم. 2 روز است به تمرینات اضافه شدم اما آقای تارتار خواستند که به لیست تیم راه پیدا کنم. با توجه به شرایط بدنی ام اما بازی به من نرسید و انشاالله در مسابقات بعدی به میدان می روم.


هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نه فقط علی آقا که فکر می کنم کل جامعه فوتبال آزرده خاطر شد.من دیروز بسیار ناراحت شدم. فکر نمی کردم اینطور پیش برود که علی آقای کریمی فقط 9 رای بیاورد. این تازه علی کریمی بود و اشخاص دیگه یک رای هم نمی آورند.


نوری ادامه داد: کریمی 30 سال در این فوتبال زحمت کشیده؛ امثال او و علی دایی پرچم ایران را در دنیا برافراشته کردند. من فکر می کنم ما فوتبالی ها در این انتخابات شکست خوردیم. نه اینکه بگوییم عزیزی خادم خوب نیست. امیدوارم او هم موفق باشد اما دوست داشتیم یکی از جنس فوتبال رییس فدراسیون شود و بتوانیم از طریق فوتبال مشکلات را حل کنیم. رای همه فوتبالی ها علی کریمی بود.


وی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: متاسفانه با وجود کرونا کیفیت مسابقات خیلی بالا نیست. فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. ما دوست داریم هواداران در ورزشگاه ها باشند. امیدوارم مسئولان هرچه سریع تر فکری به حال کرونا کنند تا ریشه کن شود و هواداران فوتبال هم به ورزشگاه ها برگردند.

دیدگاه‌ها