کد خبر : 1740798 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:35 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی ها سابق ناجیان تیم نکونام (عکس)

فولاد در دیدار مقابل ذوب آهن با یک برد اقتصادی به یک قدمی استقلال رسید و حالا تیم نکونام نیز یکی از مدعیان قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته آغازین دور برگشت لیگ بیستم، فولاد در استادیوم فولاد آره نا پذیرای ذوب آهن بود که در پایان شاگردان نکونام به لطف تک گل آیاندا پاتوسی سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند و اکنون محمود فکری صدای نفس های نکونام را پشت سرش احساس می کند.


در این بازی آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد یک گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند. او روی پاس بسیار خوب ساسان انصاری با شهاب گردان تک به تک شد و به زیبایی هر چه تمام تر توپش را به طاق دروازه ذوب آهن چسباند تا فولاد به یک برد شیرین خانگی دست پیدا کند.


پاتوسی و احمدزاده که از مهره های اصلی و تأثیرگذار فولاد در این فصل بودند، در این دیدار نیز عملکرد خوبی را از خود نشان دادند تا نکونام بار دیگر نشان دهد موتور تیم هایش از میانه های راه روشن می شود و حالا تفاوت امتیازی او با استقلال فکری تنها یک امتیاز است.


فولاد در هفته آینده یک دیدار فوق العاده حساس با استقلال دارد و در صورت کسب پیروزی، می تواند جایگاه این تیم را در رده سوم بگیرد. فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی ستاره های دیروز پرسپولیس و استقلال، امروز به بازوان اصلی فولاد تبدیل شده اند و پس از گلزنی هافبک توانمند آفریقای جنوبی خوزستانی ها، اینگونه شادی پس از گل خود را برگزار کردند.

 

1577707

 

1577709

 

1577710

 

1577712

 

1577708

 

 

دیدگاه‌ها