کد خبر : 1740806 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:48 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: رقابت کاملا نابرابر است

فولاد خوزستان موفق شد تا هجدهمین دیدار متوالی بدون شکست را در خانه ثبت کند، آن‌ها با تک گل پاتوسی ذوب‌آهن را شکست دادند.

نکونام: رقابت کاملا نابرابر است

به گزارش ورزش سه؛ تیم فولاد اولین بازی خود در نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. صحبت های جواد نکونام، سرمربی فولاد را در نشست خبری پس از بازی می خوانید:

 

کرانچار زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید

 

درگذشت آقای کرانچار را تسلیت می گویم. ایشان برای فوتبال ما و باشگاههایی که در آن کار کردند، زحمت کشیدند. وظیفه مان است که از ایشان قدردانی کنیم. به خانواده آقای کرانچار تسلیت می گویم و امیدوارم که خدا به آنها صبر بدهد.

 

می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم

 

ما می دانستیم بازی سختی داریم. شکل بازی ذوب آهن، به گونه ای بود که در تیم نفت مسجد سلیمان از سوی مربی تیم حریف انجام می گرفت. یک بازی بسته، درگیرانه و فیزیکی بود که می دانستیم باید خیلی زود به گل برسیم. موقعیت های گل خوبی ایجاد کردیم که می توانستیم بعد از گل دوم اگر دقت داشتیم، گل های دوم و سوم را هم بزنیم. متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد. یک سیو خوب هم محسن فروزان داشت؛ علیرغم بازی خوبی که داشتیم یک لحظه غفلت می رفت که کار دستمان بدهد.

 

در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم

 

در نیمه دوم می دانستیم که آنها فشار خواهند آورد. در ده دقیقه آخر سه بازیکن قد بلند را وارد زمین کردند و از دفاع کم و به خط حمله اضافه کردند. در نیمه دوم هم موقعیت های صد در صد گل را نتوانستیم استفاده کنیم. اگر بی دقتی ها نبود شرایط مان خیلی بهتر می شد. شما دیدید که شرایط پنج به دو، تک به تک و چند سیو خوب هم گلرشان داشت.

 

اگر گردان نبود نتیجه چیز دیگری می شد

 

اگر امروز شهاب گردان درون دروازه نبود نتیجه دیگری رقم می خورد. در مجموع از عملکرد و تلاش تیمم راضی هستم. موقعیتی هم به حریف ندادیم. یکی دو جا اشتباهاتی داشتیم که باید روی آنها کار کنیم. تیم مان از شرایط مسابقه دور شده بود و با توجه به کرونا نمی توانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. این شرایط ما را سخت کرد ولی در مجموع به بازیکنانم تبریک می گویم که توانستند سه امتیاز مهمی کسب کنند.

 

1577718

 

صحبت در مورد مسابقات خیلی سخت است

 

ما قطعا تلاش مان را می کنیم و هر بازی برایمان مهم است. به روند رو به رشد مان ادامه می دهیم. وظیفه مان این است که بخاطر هواداران و جایگاه تیم فولاد تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تا پایان بازی ها خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد. بازی پلی آف در پیش داریم و بازی های ملی که باعث ایجاد وقفه در لیگ خواهد شد. یک لیگ طولانی در پیش داریم که تا اواخر تیر و اوایل مرداد گفته می شود ادامه خواهد داشت. به این دلیل صحبت در مورد مسابقات خیلی سخت است. متاسفانه شروع کرونا و استراحت کم کارمان را سخت می کند.

 

رقابت کاملا نابرابر است

 

متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی ما فعلا بسته است و نمی توانیم یار بگیریم. خودتان دیدید که وقتی یک بازیکن مان نبود چگونه به مشکل خوردیم. در این شرایط رقابت نابرابری با تیم های بالای جدول و تیم هایی که هزینه می کنند، داریم. ما از نیم فصل دوم سال گذشته نهایت استفاده را بردیم و بهترین عملکرد را داشتیم. متاسفانه امسال این شرایط را نداریم و این کار را سخت می کند. این سختی باعث می شود که بیشتر کار کنیم. امیدوارم که کرونا و آسیب دیدگی به تیم مان ضربه نزند. باید تلاش کنیم اما رقابت کاملا نابرابر است.

 

جواد نکونام در پایان صحبت‌های خود از داوری اشکان خورشیدی تشکر کرد و عملکرد داور در این دیدار سخت و فیزیکی را بی نقص عنوان کرد.

دیدگاه‌ها