کد خبر : 1740811 | 11 اسفند 1399 ساعت 21:08 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

می توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم؛

نیازمند: در نیم فصل اول در بخش دفاعی مشکل داشتیم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان می گوید روند تاکتیکی و روحی و روانی این تیم هفته به هفته و روز به روز در حال بهتر شدن است و ادامه می دهد با ادامه این روند امیدواری زیادی به نیم فصل دوم دارند.

نیازمند: در نیم فصل اول در بخش دفاعی مشکل داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند که دومین کلین شیت خود را در مصاف با سپاهان تجربه کرد، در مورد کسب پیروزی ارزشمند تیمش مقابل گل گهر در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان گفت: می دانستیم که بازی خیلی سختی است. با توجه به شناختی که از کادر فنی و بازیکنان گل گهر داشتیم، می دانستیم که برای پیروزی باید تلاش زیادی داشته باشیم.


او ادامه داد: خدا را شکر نسبت به اوایل فصل که یکسری مشکلات در بخش دفاعی داشتیم، الان بهتر شدیم و سازماندهی دفاعی و شکل بهتری داریم. امیدواریم این روند را بازی به بازی ادامه دهیم تا هواداران سپاهان را سربلند کنیم.


گلر ملی پوش تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه دو ثبت دو کلین شیت با اعتماد به نفس بیشتری در ادامه کار خواهد کرد، اضافه کرد: خب طبیعی است که وقتی تیم پشت سر هم گل می خورد و متاسفانه این اتفاق در چند بازی نیم فصل برای ما رخ داد، یک مقدار سخت می شود. سخت می شود که از نظر اعتماد به نفس در شرایط خوبی بماند. من از لحاظ روحی و روانی روی خودم کار می کردم و تمریناتم را بیشتر کردم تا بتوانم خودم را آماده نگه دارم تا تیم آسیب نبیند. خدا را شکر بچه ها در بخش دفاعی خیلی خوب کار می کنند و اگر این اتفاق در نیم فصل دوم ادامه دار باشد، قطعا می توانیم اتفاقات بزرگتری را رقم بزنیم.


نیازمند در پایان و در واکنش به این سوال که چقدر به نیم فصل دوم امیدوار است، توضیح کوتاهی داد: خب قطعا خیلی امیدواریم. بازی به بازی از لحاظ تاکتیکی و روحی و روانی تیم در حال حرکت به جلو است و خیلی به نیم فصل دوم امیدواریم.

دیدگاه‌ها