کد خبر : 1740812 | 11 اسفند 1399 ساعت 21:09 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

دهه هشتادی پیکان تارتار را روسفید کرد(عکس)

مدافع جوان پیکانی ها در ترکیب این تیم جا افتاده و خوش می درخشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار را می توان یکی از موفق ترین مربیان فوتبال ایران در استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام درترکیب تیمش دانست. این مربی باتجربه در سال های گذشته بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده و امسال در پیکان نیز رویه مشابهی را در پیش گرفته است. یکی از بازیکنانی که توسط تارتار امسال از امیدهای پیکان به تیم بزرگسالان آورده شد و حالا یار تاثیرگذار این تیم است، سامان فلاح است.


فلاح که متولد 1380 است و جزو معدود بازیکنان دهه هشتادی فوتبال ایران محسوب می شود، امروز در ترکیب ثابت پیکان مقابل نفت آبادان هم به میدان رفت و توانست تاثیرگذار ظاهر شود. این بازیکن جوان مقابل نفت آبادان گل اول تیمش را روی یک ضربه سر فوق العاده به ثمر رساند و در دفاع نیز بسیار موثر بود. فلاح نقش زیادی در کلین شیت پیکان مقابل نفت آبادان داشت و با دوندگی و جنگندگی زیاد توپ های زیادی را در خط دفاع قطع کرد.

 

1577722


نکته قابل توجه اینکه این بازیکن 19 ساله تاکنون 3 بار در ترکیب ثابت پیکان به میدان رفته و دوبار روی ارسال ها موفق به گلزنی شده است. او علاوه بر بازی امروز با نفت آبادان مقابل ماشین سازی نیز برای خودروسازان گل زده بود. جالب اینکه در دو مسابقه از 3 مسابقه ای که فلاح در خط دفاعی پیکان حضور داشته این تیم گلی دریافت نکرده است.


بی تردید این بازیکن جوان تا اینجای کار جواب اعتماد مهدی تارتار را داده است و او اگر بتواند روند کنونی اش را حفظ کند در آینده حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهد داشت.

 

1577551

 

دیدگاه‌ها