کد خبر : 1740814 | 11 اسفند 1399 ساعت 21:13 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی رئال مادرید امشب رکورددار می شود

تونی کروس امشب پرسابقه ترین بازیکن آلمانی تاریخ رئال مادرید می شود.

ستاره آلمانی رئال مادرید امشب رکورددار می شود

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، هافبک باتجربه و آلمانی در دیدار مقابل آتالانتا در ترکیب ثابت زین الدین زیدان قرار داشته و بازی شماره 308 خود را برای رئال مادرید انجام داد. حالا تونی کروس با رکورد اولی اشتیلیکه به عنوان پرسابقه ترین بازیکن آلمانی در تاریخ باشگاه رئال مادرید برابری کرده است. امشب و در دیدار مقابل سوسیداد، تونی کروس فرصت دارد این رکورد را به تنهایی از آن خود کرده و نام خود را در تاریخ باشگاه رئال مادرید جاودانه سازد.

 

1577723

 

تونی کروس در تابستان 2014 به رئال مادرید پیوست و از آن زمان به یک بازیکن مهم در موفقیت های اخیر این تیم تبدیل شد. هافبک خلاق آلمانی در 308 مسابقه به عنوان بازیکن رئال مادرید، 21 بار گلزنی کرده و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار جام باشگاه های جهان، سه سوپرجام اروپا، دوم عنوان قهرمانی لالیگا و دو سوپرکاپ اسپانیا به دست آورده است.

 

رئال مادرید در تابستان سال 2014 تنها با پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو موفق به خرید تونی کروس از بایرن مونیخ شد و بسیاری این تصمیم را یکی از عجیب ترین و اشتباه ترین تصمیمات مدیریتی تاریخ باشگاه آلمانی می دانند. درخشش و ثبات فوق العاده تونی کروس در این سالهتا بارها باعث حسرت هواداران بایرن مونیخ به علت از دست دادن این مهره ارزشمند شده و آنها مدت هاست شاهد هنرنمایی او در ترکیب رئال مادرید هستند.

دیدگاه‌ها