کد خبر : 1740824 | 11 اسفند 1399 ساعت 22:05 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

رود گولیت:

کومان در بدترین زمان ممکن سرمربی بارسلونا شد

رود گولیت معتقد است رونالد کومان در شرایط دشواری هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته است.

کومان در بدترین زمان ممکن سرمربی بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی، حواشی لیونل مسی و البته جدایی لوییس سوازر باعث شد شرایط در ماه های ابتدایی برای رونالد کومان بسیار دشوار پیش برود. رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند مدعی شد اگر رونالد کومان در نهایت قادر به کسب موفقیت روی نیمکت بارسلونا باشد، دست به کار بزرگی زده است.

 

رود گولیت گفت: "عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فوق العاده بوده و تماشای آنچه رونالدو برای در اوج ماندن انجام می دهد فوق العاده است. او می تواند الگوی هر رختکنی باشد و من امیدوارم رونالدو تا زمانی که ممکن است همچنان در میدان حاضر شود. شرایط مسی متفاوت است، تقریبا غیرممکن است همیشه اینقدر خوب باشید، اما او این کار را می کند. او هنوز هم این کار را انجام می دهد. من هرگز بازی های پله را ندیدم، اما مسی و رونالدو فوق العاده بوده اند.

 

1576849

 

عملکرد رونالد کومان در بارسلونا؟ بزرگترین هدف و آرزوی او هدایت بارسلونا بود. اما با توجه با مشکلاتی که بارسلونا در حال حاضر دارد، این بدترین زمان برای قبول هدایت این تیم بود. بارسلونا در معرکه برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بوده و آنها بدهی های زیادی دارند.

 

همچنین شیوع ویروس کرونا به معنای خالی بودن استادیوم است. بزرگترین مشکل کومان در ابتدای کار کنار گذاشتن لوئیس سوارز بود و من معتقدم که این تصمیم کومان نبوده، بلکه این تصمیم از بالا گرفته شد و مسی نیز از این بابت راضی نبود. بنابراین هدایت بارسلونا در این مقطع بسیار بسیار دشوار بود. اگر کومان قادر به کسب موفقیت شود، این مهم ترین دستاورد دوران مربیگری او خواهد بود."

دیدگاه‌ها