کد خبر : 1740827 | 11 اسفند 1399 ساعت 22:03 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر قصد تیم داری ندارند، واگذارش کنند؛

نوازی: نه پول تست داریم نه پول هواپیما

مربی تیم شهرخودرو از مالک این تیم خواست تا اگر قصد تیم داری ندارد، آن را واگذار کند.

نوازی: نه پول تست داریم نه پول هواپیما

به گزارش ورزش سه؛ شهرخودرو در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی در تبریز به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. سید مهدی رحمتی به دلیل محرومیت و محمد نوازی به دلیل اخراج در جریان بازی، موفق به حضور در نشست خبری پس از بازی نشدند. به همین دلیل محمد نوازی، در پایان این دیدار در میکسدزون پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

تیم ما شرایط خوبی نداشت

 

من عذرخواهی می کنم که نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم چون در جریان بازی اخراج شده بودم و اجازه حضور نداشتم. تیم ما شرایط خوبی نداشت ولی با این حال در بیشتر دقایق، جریان بازی در اختیار ما بود. در اثر یک اشتباه ما تیم ماشین سازی به گل رسید. در نیمه دوم تغییراتی دادیم و موفق شدیم که به گل برسیم.

 

اگر نمی خواهند تیم داری کنند آن را واگذار کنند

 

آرامش، مهمترین چیزی است که تیم ما چند وقتی است که آن را ندارد. متاسفانه مالک باشگاه نه تکلیف تیم را مشخص می کند و نه تکلیف بازیکنان را! اگر می خواهند تیم داری کنند بیایند بالا سر تیم و اگر نمی خواهند، تیم را واگذار کنند به استان یا از مسئولان خراسان رضوی بخواهند که به این کار رسیدگی کنند. بچه های ما واقعا گناه دارند. بدون هیچ عملکرد و دریافتی می آیند و بازی می کنند.

 

نه پول تست داریم نه پول هواپیما!

 

 قبل بازی هم به خاطر بیست میلیون و تست کرونا ما را به ورزشگاه راه نمی دادند. تیمی مثل شهرخودرو که فصل گذشته این همه نتیجه می گرفت و دبدبه و کبکه داشت و هزینه می کرد حالا که رسیده به ما پول تست و هواپیما ندارد. ما الان برای رفتنمان مشکل داریم و به هر حال باید فکری به آن بکنیم. هرچند که نتیجه مساوی شد اگر شرایط تیم مان ایده آل بود می توانستیم پیروز شویم. تا زمانی که شرایط مان خوب نیست و بازیکنانمان ریلکس نیستند این اتفاقات پیش خواهد آمد.

 

این بازی تیم ما نبود

 

ما خیلی وقت است که آقای حمیداوی را ندیده ایم. یک ماه و نیم و شاید بیشتر است که ایشان را ندیده ایم. همدل کردن 40-50 نفر که زحمت می کشند کار سختی است. اگر نمی خواهد هزینه کند، تیم را واگذار کند. ما با شرایط سختی به تبریز آمدیم. ما اگر تمرکز داشتیم این بازی تیم ما نبود.

 

دلیل اخراج در بازی امروز

 

به خاطر اینکه آقای داور روی اخراج بازیکن ما اشتباه کرد من برای اعتراض وارد زمین شدم که به همین دلیل کارت قرمز گرفتم.

 

تبریزی ها در فوتبال غریبه پسند هستند

 

من پدرم تبریزی است اما از سه سالگی در تهران بزرگ شدم. دوست داشتم که در دوران بازی در تبریز حضور داشته باشم اما شرایطش به وجود نیامد چون تبریزی ها در فوتبال شان بیشتر غریبه پسند هستند.

دیدگاه‌ها