کد خبر : 1740859 | 12 اسفند 1399 ساعت 01:25 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

رئال ۱-۱ سوسیداد: لغزش پیش از دربی

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل رئال سوسیداد با تساوی 1-1 متوقف شد.

رئال ۱-۱ سوسیداد: لغزش پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین‌الدین زیدان که میزبان رئال سوسیداد بودند، علی رغم برتری نسبی، تا دقیقه 88 بازی را به حریف واگذار کرده بودند اما گل دقایق پایانی وینیسیوس جونیور، آنها را از شکست در این دیدار خانگی نجات داد.

 

 

1577792

 

 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 15، روی ارسال لوکاس واسکز، ایسکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سوسیداد پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد نوبت مودریچ بود که با یک شوت محکم، روی دروازه سوسیداد خطرساز شود اما حضور به موقع نورماند، دروازه میهمان را بسته نگه داشت.

 

 

1577796

 

 

فشرار حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 23، بار دیگر روی ارسال واسکز از سمت راست، این ماریانو دیاز بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه سوسیداد برخورد کرد.

یک دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، آسنسیو صاحب موقعیت شد ولی ضربه والی او را هم نورماند با یک تکل به موقع به بیرون فرستاد.

در دقیقه 27، نوبت کاسمیرو بود که شانس خود برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او نیز از کنار دروازه به بیرون رفت. برتری رئالی ها در دقایق پایانی نیمه اول ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

 

1577785

 

 

نیمه دوم را سوسیداد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، دفع ناقص کورتوا، موقعیتی برای ناچو مونرئال ایجاد کرد اما ضربه او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

بازی خوب تیم میهمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 55، این تیم به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که ارسال بلند مونرئال از سمت چپ، داخل محوطه جریمه رئال به پورتو رسید و ضربه سر او به گوشه دروازه کورتوا رفت.

 

 

1577806

 

1577807

 

 

رئالی ها خیلی زود و در دقیقه 58 می توانستند کار را به تساوی بکشند اما ضربه خطرناک تونی کروس از کنار دروازه سوسیداد به بیرون رفت.

در دقیقه 61 زیدان دست به سه تعویض همزمان زد و رودریگو، وینیسیوس و هوگو دورو را به زمین فرستاد. در دقیقه 64، چیزی نمانده بود که کاسمیرو کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او روی ارسال لوکاس واسکز، از کنار دروازه سوسیداد به بیرون رفت.

 

 

1577801

 

 

حملات رئالی ها ادامه داشت و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار این تیم روی دروازه سوسیداد افزایش پیدا می کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 89، این تیم به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال لوکاس واسکز مقابل دروازه به وینیسیوس رسید و او هم با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

 

1577802

 

1577805

 

1577803

 

 

در دقایق پایانی رئالی ها تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها