کد خبر : 1740863 | 12 اسفند 1399 ساعت 01:38 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: تغییر سیستم دادیم، به ما گل زدند

تیبو کورتوا گلر رئال در مصاحبه پس از بازی با سوسیداد تایید کرد که تغییر تاکتیک زیدان باعث شد تا از سوسیداد گل دریافت کنند.

کورتوا: تغییر سیستم دادیم، به ما گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، رئال یک هفته تا دربی و در حالی که به پیروزی در بازی امشب برابر سوسیداد نیاز مبرم داشت، به زحمت توانست یک امتیاز بگیرد. کهکشانی ها در خانه تا دقیقه 89 عقب بودند تا اینکه با گل وینسیسیوس توانستند بازی را برابر کنند. توقف بد موقعی که فاصله با اتلتیکو را به 5 افزایش داد.

 

 

1576106

 

 

تیبو کورتوا گلر رئال که نزدیک به 24 روز دروازه اش باز نشده بود، در پایان بازی گفت:« نیمه اول بسیار خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم کار را بد شروع کردیم. گلی که به ما زدند فوق العاده بود. در نهایت توانستیم کار را مساوی کنیم ولی دیگر برای زدن گل برتری زمان نبود.»

 

کورتوا ادامه داد:« مشکل ما در شروع نیمه دوم عدم تمرکز و از بین رفتن ارتباط بین بازیکنان نبود. مربی تصمیم گرفت با سه دفاع بازی کنیم و مندی و لوکاس کمی جلوتر رفتند. اینگونه فضا برای حمله حریف مهیا شد. وقتی توپ را از دست می دادیم، وینگرهای سوسیداد خیلی جلو بازی می کردند و گل شان هم استثنایی بود. در هر صورت انتظار می رفت که در یک بازی لغزش کنیم ولی در مجموع نمایش خوبی داشتیم و شایسته برد بودیم. در ادامه همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد.»

 

دیدگاه‌ها