کد خبر : 1740876 | 12 اسفند 1399 ساعت 08:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مقتدایی: آقای داور اخراج من غیرمنصفانه بود

دفاع راست نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد به ناحق اخراج شد و این موضوع فشار را روی نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور بالا برد.

مقتدایی: آقای داور اخراج من غیرمنصفانه بود

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان در  دقیقه ۹۳ در خانه از حریفش تراکتور پیش بود اما با گلی که در ثانیه‌های پایانی دریافت کرد به کسب یک امتیاز در زمین خود اکتفا کرد مجتبی مقتدایی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق  ابتدایی دو موقعیت گل داشتیم  و می‌توانستیم گل بزنیم که این اتفاق نیفتاد و در نهایت در ادامه راه یک گل به ثمر رساندیم. 


این بازیکن در مورد اخراجش که در دقایق ابتدایی بازی اتفاق افتاد و اینکه آیا به حق بود یا خیر ادامه داد: اینکه چرا اخراج  شدم برای خود من سوال است. اصلا خطایی انجام نشد. داور کارت زرد اول را سر اعتراض به من داد و خیلی سختگیزانه بود. من قبول دارم که اصلاً اشتباه کردم ولی دادن کارت سخت گیرانه بود و کارت دوم قرمز مستقیم  بود که باز هم به خاطر اعتراض به من داده شد و این قضیه روند بازی را تغییر داد زیرا می توانستیم این بازی را ببریم. اما داور بازی را خراب کرد. تیم  ما مجبور شد  عقب‌نشینی کند و به دفاع بپردازد و اگرچه با تمام این شرایط و توانستیم به گل برسیم اما دقیقه ۹۳ روی یک اتفاق  گل خوردیم و بازی مساوی شد.


وی در همین رابطه اضافه کرد: اخراج اخراج من خیلی به ضرر ما شد. آن صحنه خیلی مبتدی بود  و کارت غیر منصفانه داده شد. من می‌گفتم اصلا امکان ندارد کارت قرمز بدهد ولی این اتفاق افتاد و امیدوارم در بازی‌های بعد این قضیه تکرار نشود، چون واقعا تیم‌هایی مثل ما از یک اشتباه داور خیلی ضرر می‌کنند. 


مقتدایی در پایان در مورد اینکه شرایط نفت مسجد سلیمان در نیم‌فصل دوم را چگونه پیش‌بینی می‌کند افزود: آقای حسینی  مربی خیلی خوبی است و برای نفت  زحمات زیادی کشید و بچه های ما همگی همدل هستند ، آقای یزدی هم خیلی عملکرد خوبی دارد و امیدواریم نیم‌فصل دوم هم بتوانیم نتیجه بگیریم چون واقعا نفت حیف است و  بچه های جوان دور هم جمع شدند و مطمئنم که نتیجه خوب‌ رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها