کد خبر : 1740879 | 12 اسفند 1399 ساعت 08:38 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق پور: گیج شده بودم و در جریان بازی نبودم

ماجرای عجیب بازیکن ماشین در بنیان دیزل

ماشین سازی با بدشانسی هر چه تمام در دقایق پایانی یک گل از شهر خودرو دریافت کرد تا نتواند طعم پیروزی خانگی را بچشد.

ماجرای عجیب بازیکن ماشین در بنیان دیزل 

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی در خانه به کسب تساوی مقابل شهر خودرو رضایت داد در حالی که آنها در دقایق پایانی بازی از حریف گل دریافت کردند ابوالفضل رزاق پور در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی نسبتا خوبی بود و هر دو تیم به سه امتیاز نیاز داشتیم، مخصوصا تیم ما زیرا شرایط به گونه‌ای بود که باید حتماً سه امتیاز را می‌گرفتیم و در بازی موقعیت‌های نیز داشتیم که متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. یک بر صفر جلو افتادیم و تا د قیقه ۹۰ هم این گل را حفظ کردیم ولی در بدترین موقع گل دریافت کردیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم و این در حالی است که ما تمریناتمان را به خاطر تغییر در کادرفنی خیلی دیر شروع کردیم و یکسری از بازیکنان از جمع ما جدا شدند و به نظر من بازی نسبتا خوبی انجام دادیم و نتیجه بدی نبود. امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم. 


او  در مورد برخورد با یوسف وکیا و اینکه هر دوی آنها مصدوم  شدند و به بیرون از زمین رفتند ادامه داد: توپ  به من رسید که می‌خواستم یک و دو کنم و بازیکن شهر خودرو با کف استوک مچ پای من را  زد که اتفاق خاصی نیفتاد ولی بعدش ندیدم که خود آن  بازیکن ضربه خورد یا نه زیرا ضربه اول را من خوردم و آن لحظه خیلی درد داشتم و متوجه نشدم چه شد. به غیر از این یک ضربه به گیجگاه من در جریان بازی خورد که آن خیلی اذیتم کرد و بچه ها می گفتند وقتی نتیجه را از من می پرسیدند من اصلا در جریان نبودم و  به سوال‌هایشان جواب نمی دادم و چیزی نمی گفتم ولی اواخر بازی حالم بهتر شد و جا دارد  از کادر پزشکی بابت رسیدگی شان تشکر کنم و الان خدا را شکر بهتر هستم.

 

1545393


بازیکن با تجربه ماشین سازی در مورد ناراحتی هر دو تیم از داوری گفت: به نظر من داوری مشکل خاصی نداشت به جز آن صحنه ای که داور کارت قرمز داد و بعد به خاطر حرف  کمک داور نظرش را برگرداند. درست است که دستت  موقعیت گل برای ما ایجاد می شد ولی به نظر من اینکه  داور اخراج نکرد  درست بود و  آدم باید واقعیت را بگوید. در کل داوری خوب بود.


رزاق پور که شنیده می‌شود قرار است به تیم سابقش تراکتور برگردد در مورد اینکه آیا این اتفاق می افتاد یا خیر افزود: صحبتهایی بوده و هنوز هم هست و من حتی با کادر تراکتور صحبت کردم و همه چیز را به باشگاه سپردم که هماهنگی هایش را انجام دهند. به دلیل اینکه فاصله زمانی که من می‌خواستم به تراکتور بروم با دیدار ماشین سازی و شهرخودرو نزدیک بود شرایط به گونه ای شد که این بازی در اختیار تیم ماشین‌سازی باشم و کمک کنم. نمیدانم در آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد ولی می دانم که قطعا اتفاقات خوبی در راه است. همه چیز را به دو باشگاه سپرده ام و هرچه خدا بخواهد همان میشود.

دیدگاه‌ها