کد خبر : 1740888 | 12 اسفند 1399 ساعت 09:19 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شادی اراکی‌ها؛ یک امتیازی که ارزشمند بود

آلومینیوم اراک دیروز در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی و در برابر نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت.

شادی اراکی‌ها؛ یک امتیازی که ارزشمند بود 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که برای فرار از انتهای جدول به سه امتیاز بازی نیازمند بود بازی را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود هم توسط فرزاد زامهران به گل دست یافت و حتی نیمه اول را با برتری یک بر صفر به رختکن رفت اما با شروع نیمه دوم کاملا پیدا بود که اراکی ها دوست ندارند بازنده بازی باشند و در نهایت یکی از حملات آنها برای جبران گل خورده نتیجه داد و بازی به تساوی کشیده شد. گل مهدی حسینی در همان دقایق آغازین نیمه دوم شادی بی اندازه اراکی ها را بهمراه داشت. به خصوص نیمکت نشینان؛ به این خاطر که کسب یک امتیاز از نساجی آنهم در استادیوم شهید وطنی برای آنها ارزشمند بود. این هم طبیعی بود چرا که تیم در بازی دور رفت و در خانه 3 گل از نساجی خورده بود و از سویی نساجی جز تیم هایی بشمار می رود که در تعطیلات زمستانی بازیکنان با کیفیتی را به ترکیب اضافه کرده است. 

 

1577851

 

آلومینیوم اراک با وجود از دست دادن سرمربی خود یعنی رسول خطیبی و روی کار آمدن محمود خرمزی یکی از دستیاران این مربی علاقمند است در اولین فصل حضور در لیگ برتر به روند نتیجه گیری خوب خود ادامه دهد و باید گفت در اولین گام در دنبال کردن هدفش موفق بود؛ به خصوص که نساجی همه جوره مهیای کسب سه امتیاز این دیدار بود. از شادی گل اراکی ها هویداست آنها هم چنان یک تیم با انگیزه و جدی برای نتیجه گیری هستند و دوست ندارند از نقشه راهی که رسول خطیبی برای آنها تعریف کرده بود دچار انحراف شوند و طبیعی است محمود خرمزی هم همان راهی را دنبال کند که پیش تر رسول خطیبی برای تیم تعیین کرده بود. 

عکس: معین نادری

 

1577852

دیدگاه‌ها