کد خبر : 1740894 | 12 اسفند 1399 ساعت 10:07 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایستگاهی قائم دوباره گل‌ساز شد(عکس)

ضربات ایستگاهی هافبک چپ‌پای مس رفسنجان برای دومین بازی متوالی منجر به گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تاکتیک‌های مس رفسنجان در این فصل برای گلزنی که محمد ربیعی نیز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده، استفاده مناسب از ضربات ایستگاهی است و این تیم با در اختیار داشتن بازیکنی مثل قائم اسلامی‌خواه روی تمام ضربات آزاد خطرناک ظاهر می‌شود و به گل می‌رسد.

 

اسلامی‌خواه که سال گذشته در ماشین‌سازی با ارسال‌ها و شوت‌های خود برای تیمش گلزنی می‌کرد یا پایه‌گذاری گل داشت، امسال هم این روند را در مس رفسنجان ادامه داده و توانسته دو گل بزند و پاس گل هم بدهد.

 

1577871

 

هافبک چپ‌پای مس رفسنجان که در هفته ششم از روی ضربه آزاد گلزنی کرده و در دیدار اخیرشان توانست برابر ذوب‌آهن گل حساسی را در لحظات پایانی با شوت تماشایی به ثمر رساند، در مسابقه روز گذشته برابر استقلال هم با ضربه ایستگاهی خود روی تک گل تیمش نقش داشت.

 

اسلامی‌خواه علاوه بر ارسال‌هایی که از ضربات آزاد در زمین استقلال داشت و ایجاد فرصت می‌کرد، در دقیقه ۱۵ دومین ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیمش را با شوت زیبا به گوشه دروازه آبی‌ها فرستاد که دفع ناقص سید حسین حسینی در ادامه به عقیل کعبی رسید تا پاس این بازیکن با ضربه مسیح زاهدی تبدیل به گل شود و مس را پیش بیندازد؛ گلی که البته تا پایان بازی پابرجا نماند و پاسخ داده شد.

 

1577872

دیدگاه‌ها