کد خبر : 1740916 | 12 اسفند 1399 ساعت 11:38 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک ریز نقش آلومینیوم عاشق گلزنی!(عکس)

بازیکن میانی آلومینیوم اراک با حضور به موقع در خط حمله تیمش توانست سومین گل خود را در دومین بازی پیاپی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم دیروز سعی در جبران شکست دور رفت مقابل نساجی مازندران داشت، اما باز هم نزدیک بود غافلگیر شود و این مسابقه را هم واگذار کرد که پس از باخت در نیمه اول، در ادامه بازی توانست هجومی‌تر کار کند و توسط سید مهدی حسینی به گل تساوی برسد و به یک امتیاز دست یابد.

 

حسینی که سومین سال حضورش در آلومینیوم را پشت سر می‌گذارد، به‌عنوان یک هافبک میانی و حتی دفاعی در تیم اراک بازی می‌کند ولی آزادی عمل به او در لیگ بیستم موجب شده تا به محوطه جریمه حریف هم بیاید و در گلزنی موفق باشد.

 

1577922

 

هافبک اسبق صبای قم که تبدیل به مهره ثابت و همیشگی آلومینیوم در این فصل شده، در آخرین مسابقه نیم‌فصل هر دو گل برتری تیمش در زمین نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند و دیروز هم توانست چهارمین گل فصل خود را برابر نساجی مازندران بزند و اجازه ندهد تیمش با شکست از زمین بیرون برود.

 

سید مهدی حسینی در شرایطی که بازی برای آلومینیوم گره خورده بود، با فرصت‌طلبی در محوطه جریمه نساجی و روی اشتباه خط دفاعی این تیم توانست با مهار توپ و شوت روی پا اراکی‌ها را به گل برساند و ضمن اینکه چهارمین گل فصل خود را می‌زند، بازی خوب خود را تکمیل کند.

 

1577923

 

1577921

دیدگاه‌ها