کد خبر : 1740940 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:44 | 108.9K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ به منتقدان فنی در نود به اضافه ...

حاج صفی و دو پاس طلایی برای گذر از 24 ساعت جنجالی!

احسان حاج صفی ستاره خط هافبک تراکتور نقشی پررنگ در بازگشت این تیم به بازی ایفا کرد.

حاج صفی و دو پاس طلایی برای گذر از 24 ساعت جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، حاج صفی که پس از پایان نیمه رسمی کار مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تیم ملی، به عنوان کاپیتان تیم ایران شناخته می‌شود، در روزهای اخیر به عنوان یکی از جنجالی ترین نفرات فوتبال ایران خود را مطرح کرده و این در حالی است که شاید خودش تمایلی به قرارگیری در ستون حواشی نداشت و ترجیح می‌داد که دوباره با درخشش در زمین به تیتر یک رسانه ها تبدیل شود.

 

ماجرا از انتخابات فدراسیون فوتبال ایران آغاز شد؛ جایی که حاج صفی با اورکت کرم رنگ و لباسی هم‌رنگ با علی کریمی در سالن اجلاس سران حضور یافت و پس از استقرار در محل مشخص شده، به سراغ علی کریمی رفت تا با کاندیدای فوتبالی ها ملاقات خصوصی داشته باشد. این دو برخوردی بسیار صمیمی با یکدیگر داشتند و اینطور به اذهان متبادر شد که شاید حاج صفی رای خود به عنوان کاپیتان تیم ملی را به علی کریمی بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

 

1577963

 

آرا مخفی بود و عکاسان نیز اجازه نداشتند اما گوشه و کنار سالن شاتر دوربین های خود را با زوم چند برابری به کار بیاندازند تا از برگه های رای عکس بگیرند اما دست بر قضا، عکاسی که در قسمت روبرو حضور داشت توانست نام نوشته شده در برگه حاج صفی را ثبت کند. او از لحظه ای که احسان برگه را به صندوق شفاف انداخت تا وقتی که کاغذ رای به شکلی اتفاقی در گوشه ای صندوق باز شد و به همان شکل ماند، فریم های متوالی را ثبت کرد تا رای کاپیتان تیم ملی مشخص شود؛ مصطفی آجورلو.

 

این موضوع در کنار کامنت حاج صفی پای پست سیدجلال حسینی که به تمجید از علی کریمی پرداخته بود، باعث شد تا واکنش های بسیار زیادی به رفتار حاج صفی بروز کند و در این میان موافقان و مخالفان اقدام او نیز در فضایی پرتنش به جدال پرداختند اما احسان ترجیح داد که نسبت به این حواشی سکوت کند و در زمین مسابقه درخشش خود را نشان دهد.

 

1577964

 

او در آخرین دقیقه از بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان با جایگیری فوق العاده در کنار خط عرضی، ارسال مسعود شجاعی را با یک ضربه سر همراه کرد تا توپ در تیر دو به محمد عباس زاده برسد و مهاجم تی تی ها دروازه را باز کند. حاج صفی در این صحنه علاوه بر حضور به موقع، ضربه سر ماهرانه ای هم داشت و عباس زاده را در موقعیتی قرار داد که چاره ای جز گلزنی در آن نداشت.

 

این اما پایان کار احسان و زمین شهید بهنام محمدی نبود. پس از گل دقیقه 90+3 حاج صفی این بار در سمت چپ صاحب توپ شد و دوباره ارسالی تماشایی را انجام داد تا تراکتور در آستانه پیروزی قرار گیرد اما بازیکنان تیم تبریزی قدر این سانتر را ندانستند تا حاج صفی با یک پاس گل و یک موقعیت سازی زیبا زمین را ترک کند و پاسخ منتقدان به عملکردش در نیم فصل اول را هم بدهد.

دیدگاه‌ها