کد خبر : 1740969 | 12 اسفند 1399 ساعت 15:12 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

فساد مالی و پولشویی گسترده

بارتومئو روبروی قاضی؛ رئیس زیر اتهامات سنگین

رئیس سابق باشگاه بارسلونا امروز از زندان به دادگستری منتقل شد و مقابل قاضی پرونده قرار گرفت.

بارتومئو روبروی قاضی؛ رئیس زیر اتهامات سنگین

به گزارش "ورزش سه"، ظهر دیروز خبر عجیب دستگیری جوزپ بارتومئو و برخی دیگر از اعضای کادر مدیریتی بارسلونا منتشر شد و این خبر حیرت بسیاری از فوتبالدوستان را برانگیخت. به نظر می رسد جرم های جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای باشگاه در دوران ریاست بارسلونا گریبان آنها را گرفته و ممکن است جریمه سنگینی در انتظار آنها باشد.

جوزپ بارتومئو بعد از دستگیری به ایستگاه پلیس کورتس منتقل شد. بر اساس ادعای رسانه های اسپانیایی، بارتومئو دیشب را در همین مرکز اداره پلیس سپری کرد.

 

 

1577993

 

 

بارتومئو امروز صبح راهی دادگستری منطقه هوسپیتالت شد و خود را به الخاندرو خیل قاضی پرونده معرفی کرد. همراه او خوامه ماسفرر دست راست بارتومئو و مشاور ارشدش نیز حضور داشت.

طبق ادعای کادنا سر، بارتومئو و ماسفرر شب گذشته را در دو سلول مجزا به صبح رساندند.

 

بارتومئو متهم است که با شرکت "I3 Ventures قراردادی به ارزش 3 میلیون یورو امضا کرده است تا در شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند به مخالفانش حمله کند. برخی بازیکنان حال حاضر بارسا مثل لیونل مسی و جرارد پیکه نیز جزو افرادی هستند که از این ناحیه ضربه خورده اند.

 

 

1578027

 

 

پرداختی های بارتومئو به شرکت "I3 Ventures" در فاکتورهای 200 هزار یورویی بود تا بازرسی های مالی از باشگاه را دور بزند.

برخی شواهد نشان می دهد که پلیس پس از 9 ماه تحقیقات، به مدارکی دست یافته است که نشان از پولشویی گسترده بارتومئو و مدیرانش می دهد. اتهامی که اگر ثابت شود، تبعات سنگینی برای بارتومئو خواهد داشت.

بارتومئو دقایقی پیش و پس از تفهیم اتهام، موقتا آزاد شد.

 

دیدگاه‌ها