کد خبر : 1740973 | 12 اسفند 1399 ساعت 15:33 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر سوسیداد؛

ورق برگشت؛ باطل شدن رویای صدرنشینی رئال در وندا

رئال مادرید خوشبین بود تا هفته بعد در زمین اتلتیکو به صدر لالیگا برسد اما همه چیز حالا متفاوت شده است.

ورق برگشت؛ باطل شدن رویای صدرنشینی رئال در وندا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته در زمین خود برابر سوسیداد با تساوی 1-1 متوقف شد. نتیجه می توانست بدتر از این باشد چرا که رئال تا دقیقه 89 با یک گل عقب بود که وینیسیوس با گل خود نقش ناجی را ایفا کرد. با این تساوی، رئال مادرید هم امتیاز با بارسا در رده سوم قرار گرفت و به فاصله شش روز تا دربی مادرید، اختلاف با اتلتیکوی صدرنشین نیز به 5 افزایش یافت.

 

 

1577797

 

 

تا پیش از بازی با سوسیداد، رئال خوشبین بود تا با کسب پیروزی، فاصله با اتلتیکو را همان سه امتیاز نگاه دارد و هفته بعد با کسب برتری در دربی بتواند صدرنشین لالیگا شود اما حالا همه چیز نسبت به دو روز پیش متفاوت است.

 

رئال از خوشبینی برای صدرنشینی، حالا بیش از همیشه برای پیروزی بر اتلتیکو تحت فشار است. باشگاه مادرید که امسال در بازی های خانگی چندان خوب کار نکرده و برابر کادیز، لوانته و آلاوس در لالیگا و شاختار در لیگ قهرمانان متحمل شکست شده، برای جبران مافات چاره ای جز کسب موفقیت در زمین حریفان ندارد.

تیم تحت هدایت زیدان یکشنبه هفته بعد باید در یک بازی خارج از خانه وندا متروپولیتانو اتلتیکو را شکست دهد تا همچنان امیدهایش برای قهرمانی را حفظ کند.

 

 

1577804

 

 

یک روز قبل از دربی مادرید، بارسا در زمین اوساسونا به میدان می رود و در صورت کسب پیروزی، قطعا فشار روی رئال و اتلتیکو را افزایش خواهد داد. هر نتیجه ای غیر از پیروزی در دربی می تواند شرایط رئال را برای قهرمانی دشوارتر کند.

در واقع رئال در رویای صدرنشینی در وندا متروپولیتانو بود و حالا برای زنده نگاه داشتن شانس های قهرمانی باید به زمین اتلتیکو برود. ورق تنها در دو روز برگشت.

 

 

دیدگاه‌ها