کد خبر : 1740979 | 12 اسفند 1399 ساعت 14:05 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

برند شوستر:

توقع را پایین بیاورید، رئال امسال به جایی نمی رسد

سرمربی آلمانی معتقد است رئال تیمی با نقایص زیاد است و نباید انتظار زیادی از آنها داشت.

توقع را پایین بیاورید، رئال امسال به جایی نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یک بازی خانگی برابر سوسیداد با نتیجه 1-1 متوقف شد. رئال تا دقیقه 89 از میهمانش عقب بود که وینیسیوس توانست گل تساوی را بزند. به فاصله یک هفته تا دربی مادرید، رئال اکنون 5 امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد و محکوم به پیروزی در دربی است.

تیم تحت هدایت زیدان مثل هفته های اخیر غایبان زیادی داشت. در خط حمله، ماریانو دیاز نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و هوگو دورو که نیمه دوم جای او را گرفت نیز تاثیرگذاری خاصی نشان نداد. رئال در روزهای غیبت کریم بنزمای مصدوم، مشکل واضح گلزنی دارد.

 

 

1577798

 

 

برند شوستر مربی سابق رئال معتقد است با این شرایط نباید از رئال انتظار زیادی داشت. او به اوندا سرو گفت:« معتقدم نتیجه تساوی عادلانه بود. حق رئال نبود که مغلوب شود و سوسیداد هم که نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود، شایسته پیروزی نبود. نتیجه پایانی از نظر من منصفانه بود.»

 

شوستر ادامه داد:« رئال تیم جمع و جور و ناقصی است. کمبودهای زیادی در این تیم دیده می شود و به خصوص در خط حمله، فقر گل بیداد می کند. با این شرایط، رئال در فصل جاری به جایی نخواهد رسید. با همه نقایص اما رئال تیمی مبارز نشان داده است که پاپس نمی کشد ولی برابر تیم های بزرگ با ساختار مناسب که در هر خط، دو بازیکن باکیفیت دارد، نمی تواند عرض اندام کند. رئال برابر این تیم ها کم می آورد و نباید هم انتظار بیشتری داشت. 

رئال حتی با بودن کریم بنزما و سرخیو راموس هم تیم کاملی نیست. وقتی در تیم تان فقط یک مهاجم بزرگ دارید، نمی توانید برای اهداف بزرگ، رویاپردازی کنید.»

 

 

1574293

 

 

شوستر در مورد درخشش فرلاند مندی گفت:« او کاملا متحول شده و مرا شگفت زده کرده است. مندی امسال کمتر دفاع می کند و بیشتر در حملات مشارکت می کند. او بازیکن فصل گذشته نیست که جانشین مارسلو شد و تمرکزش روی کارهای دفاعی بود.»

 

 

دیدگاه‌ها