کد خبر : 1740982 | 12 اسفند 1399 ساعت 16:05 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

باید بهتر از روز شنبه بازی کنیم

کومان: غیرممکن نیست؛ می توانیم به فینال برسیم

سرمربی بارسا معتقد است قادر به شکست سویا و رسیدن به فینال کوپا دل ری هستند.

کومان: غیرممکن نیست؛ می توانیم به فینال برسیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای عجیب و غریبی را سپری می کند. هر اندازه از لحاظ ورزشی شرایط بارسا نسبت به یکی دو هفته پیش بهتر شده اما حواشی بیرونی امانش را بریده است.

 

 

1577514

 

روز گذشته جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسا بر سر قضیه "بارساگیت"، دستگیر و روانه زندان شد. او امروز خود را به قاضی پرونده معرفی کرد و پس از تفهیم اتهام، موقتا آزاد شد.

در چنین شرایطی بارسا فردا باید به مصاف سویا در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برود. بازی رفت را سویا در زمین خود 2-0 برده و بارسلونا به دنبال جبران شکست و رسیدن به فینال است. گفته می شد برای این بازی، پدری گونزالس پدیده فصل بارسا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود ولی به نظر مشکل او جدی نبوده است.

 

 

1576171

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« برای صعود به فینال باید در فاز تهاجمی موثرتر کار کنیم. بیشتر از تمام بازی های گذشته مان. نیاز به سه گل داریم و دروازه مان را هم باید بسته نگاه داریم. سویا تیم خوب و باکیفیتی است و قطعا بازی سختی خواهد بود.»

 

کومان در مورد وضعیت پدری گفت:« امروز با تیم تمرین کرد و مشکل خاصی نداشت. باید تا فردا صبر کنیم ولی فکر کنم بتواند وارد لیست شود. شنبه در لالیگا سویا را با دو گل شکست دادیم ولی فردا باید نمایشی به مراتب بهتر داشته باشیم و در این راه به تمام نیروهایم نیاز دارم. چیزی غیرممکن نیست.»

 

دستگیری بارتومئو:« این اتفاق برای حیثیت و اعتبار بارسلونا خوب نبود. باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه رخ خواهد داد. من فصل قبل در بارسا نبودم و نمی توانم اظهارنظر کنم.تمرکزم فقط روی بازی فرداست. اعتبار بارسا لطمه دیده بود و حالا خدشه دار تر نیز شده است.»

 

 

1554670

 

 

احتمال برکناری و آمدن ژاوی:« این قضیه مرا نگران نمی کند. قرارداد دارم و باید ببینیم رئیس بعدی چه کسی خواهد بود تا در مورد برنامه هایش باهم صحبت کنیم. هفته بعد همه چیز مشخص می شود و می دانم که بحث هایی در مورد آمدن ژاوی شده اما باعث نگرانی من نمی شود.»

 

وضعیت باشگاه:« هر باشگاهی روزهای خوب و بد دارد. در بارسا یکی دو سال اخیر، اتفاقات حاشیه ای زیادی رخ داده ولی تیم شرایط خوبی دارد و برای رسیدن به اهداف می جنگیم. من در بهترین جای ممکن هستم و البته از مشکلات نیز آگاهم. تا روزی که مشغول به کار باشم، همه توانم را خواهم گذاشت. می خواهد یک سال باشد یا 5 سال.»

 

 

1574590

 

 

تمایل به ماندن در بارسا:« انگیزه ام نسبت به روز اول تغییری نکرده است. می دانستم که پذیرش مربیگری بارسا در دوران پاندمی کرونا کار ساده ای نیست ولی می خواستم بیایم و می خواهم ادامه دهم. البته در این بین همه چیز به رئیس بعدی بستگی خواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها