کد خبر : 1740987 | 12 اسفند 1399 ساعت 16:18 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

ژان کلر تودیبو:

بارسا برایم تمام شد، بازی‌هایش را هم نمی بینم

ژان کلر تودیبو می خواهد در نیس ماندنی شود تا دیگر مجبور نباشد به بارسلونا برگردد.

بارسا برایم تمام شد، بازی‌هایش را هم نمی بینم

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو ژانویه 2019 بود که از تولوز با رقم یک میلیون یورو به بارسلونا پیوست ولی در نهایت نتوانست ارنستو والورده و بعدا کیکه ستین را به خود متقاعد کند. زمستان گذشته او قرضی با بند خرید راهی شالکه شد ولی شیوع کرونا باعث شد تا شالکه بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال نکند در حالی که او بازیکن ثابت آبی ها بود.

 

 

1493415

 

 

تودیبو تابستان با قراردادی قرضی و دو ساله راهی بنفیکا شد ولی در این تیم تنها دو بازی در جام اتحادیه انجام داد و هرگز مورد اعتماد کادر فنی قرار نگرفت. در نهایت او در انتقالات زمستانی به بارسا برگشت و با بند خرید دائمی 8.5 میلیون یورویی به نیس فرانسه قرض داده شد.

 

تودیبو دیگر دوست ندارد به بارسلونا برگردد. او در این رابطه گفت:« نمی دانم مسئولان نیس در حال برنامه ریزی برای فصل بعد هستند یا خیر اما به شخصه دوست دارم قراردادم دائمی شود و در نیس بمانم. عملکردم در هفته های پیش رو تعیین خواهد کرد که اینجا ماندنی هستم یا باید به تیمی دیگر بروم. دیگر به بارسلونا فکر نمی کنم. چطور می توانم رویای بازی در قلب خط دفاعی بارسا را داشته باشم، وقتی قرار است برابر تیم هایی مثل رن و نیم بازی کنم؟»

 

 

1578015

 

 

تودیبو ادامه داد:« نمی خواهم دروغ بگویم.  وضعیت بارسا دیگر مورد توجه من نیست. بازی های بارسا را فقط به خاطر دوستان فرانسوی ام دمبله، اومتیتی، گریزمان و لنگله دنبال می کنم؛ در غیر این صورت چندان علاقه ای به تماشای بازی های بارسا ندارم.»

 

دیدگاه‌ها