کد خبر : 1740988 | 12 اسفند 1399 ساعت 16:13 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلر 20 ساله جواب اعتماد تارتار را داد(عکس)

دروازه بان جوان پیکان روز گذشته عملکرد خوبی مقابل صنعت نفت آبادان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر رویه جالبی را در پیش گرفته است؛ خودروسازان لیگ برتر که امسال با بودجه پایینی تیم خود را برای حضور در مسابقات آماده کردند، موفق شدند نتایج خوبی با بازیکنان جوان بگیرند.


در چنین شرایطی پیکان امسال بیشتر از گذشته به آکادمی خود وابسته شده و در ترکیب این تیم بازیکنانی به میدان رفتند که تجربه زیادی در لیگ برتر نداشتند اما حالا نفرات موثری به شمار می‌روند.


در این شرایط مدیریت خوب اکبر محمدی مدیرعامل فوتبالی پیکان بر آکادمی این باشگاه و جسارت مهدی تارتار سرمربی موفق این تیم در بازی دادن به نفرات جوان باعث شده تا نام‌های نه چندان مطرحی را در ترکیب پیکان ببینیم.

 

1578038


یکی از این بازیکنان جوان علیرضا رضایی دروازه بان خودروسازان است. رضایی در هفته اول لیگ برتر با نظر مهدی تارتار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت اما دست او دچار شکستگی شد و ماه ها از فوتبال دور بود. همین موضوع سبب شد تا در 14 مسابقه باقیمانده از نیم فصل اول پیکان محمد دریس درون چارچوب تیمش بایستد.


روز گذشته اما در مصاف پیکان و نفت آبادان مهدی تارتار تصمیم گرفت بار دیگر از علیرضا رضایی 20 ساله در ترکیب تیمش استفاده کند. این دروازه بان جوان با حضور درون چارچوب تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. رضایی در اواسط نیمه دوم مسابقه روز گذشته هم یک سیو خوب داشت و مانع از به تساوی کشیدن بازی شد. با روندی که رضایی جوان در پیش گرفته، احتمالا در آینده نیز شاهد حضور او در ترکیب ثابت باشیم و با تجربه تر شدن می‌تواند نوید آینده ای روشن را به این دروازه بان بدهد.

دیدگاه‌ها