کد خبر : 1740999 | 12 اسفند 1399 ساعت 17:00 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا به ویکتور فونت

وقتی مشغول پاورپوینت بودی؛ بارسا قهرمان اروپا می‌شد

خوان لاپورتا در مناظره امروز خود با ویکتور فونت و تونی فریکسا به هر دو کنایه های جالبی زد.

وقتی مشغول پاورپوینت بودی؛ بارسا قهرمان اروپا می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز دومین مناظره بین سه نامزد نهایی ریاست باشگاه بارسلونا به انجام رسید. خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا نامزدهای ریاست بارسلونا هستند و 5 روز دیگر مشخص می شود که در نهایت کدام یک رئیس خواهد شد.

 

 

1578022

 

 

در مناظره امروز بحث های جالبی بین طرفین در گرفت. ویکتور فونت یک بار دیگر سعی کرد تا مدیریت 7 ساله لاپورتا بر بارسا بین سال های 2003 تا 2010 را زیر سوال ببرد.

او گفت که لاپورتا گمان می کرد مالک باشگاه است و الگویی در باشگاه ایجاد کرد که باعث شد بارسلونا به شرایط دشوار کنونی دچار شود. او معتقد است که سبک ریاست او را راسل و بارتومئو نیز ادامه دادند و کار به اینجا کشیده شده است که بارسا از بدهکارترین باشگاه های دنیاست.

فونت به لاپورتا اتهام زد که بارسا را با بدهی های زیاد تحویل داد. او گفت که دهه ها از پول باشگاه برای اهداف شخصی هزینه شده است و لاپورتا هم مثل بارتومئو چنین کاری را انجام داده بود و بهتر است مدیریت باشگاه به شخصی با برنامه هایی متفاوت واگذار شود.

 

 

1574544

 

 

لاپورتا در واکنش به اتهامات فونت به او کنایه جالبی زد و گفت:« پروژه های باشگاه را روی پاورپوینت به خوبی می شود پیاده کرد ولی عملی کردن و سازماندهی آنها به همان سادگی نیست. زمانی که تو مشغول پاورپوینت بودی، بارسا با ریاست من فاتح لیگ قهرمانان می شد. در دوران من بارسا دو بار قهرمان اروپا شد و دو بار دیگر نیز محصول تیمی بود که ساخته و پرداخته دوران ریاست من بود.»

 

لاپورتا ادامه داد:« مرتب از ژاوی و جوردی کرویوف به عنوان رهبر پروژه ات نام می بری و هر دو این را تکذیب کرده اند. می دانم که با حرف هایت در حالی وارد کردن فشار به ژاوی هستی و وعده هایت پوچ و بیهوده هستند.»

 

 

1566196

 

 

لاپورتا برای تونی فریکسا هم حرف های جالبی داشت:« لیونل مسی قطعا با تو خوشحال نخواهد بود. فاش شده است که تو مشکلی با جدایی مسی نداری در حالی که من پروژه ای به او معرفی خواهم کرد که متقاعد به تمدید شود. مسی به من همیشه اعتماد داشته است.»

دیدگاه‌ها