کد خبر : 1741009 | 12 اسفند 1399 ساعت 17:20 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

خیبر خرم‌آباد 1-1 خوشه طلایی

لیگ یک/ بدشانسی دست‌بردار خیبر نیست

شاگردان عبدالله ویسی برتری مقابل خوشه طلایی را در دقیقه ۸۰ از دست دادند و به تساوی رسیدند.

لیگ یک/ بدشانسی دست‌بردار خیبر نیست

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی که تا پیش بازی امروز در 7 هفت حضور بیاتلو روی نیمکتش متحول شده و تنها 2 بار مقابل رقبا با شکست از میدان خارج شده بود، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک، میهمان خیبر خرم آباد بود. این تیم هفته گذشته آرمان گهر را شکست داده بود و با کسب پیروزی در بازی امروز می توانست خود را به جمع تیم های بالای جدول نزدیک تر کند.

 

در سمت مقابل خیبر خرم آباد با هدایت عبدالله ویسی شرایط خوبی طی هفته های گذشته نداشته است. این تیم تا پیش از بازی امروز مقابل خوشه طلایی در 6 بازی متوالی موفق به کسب برد نشده و از 18 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز به دست آورده بود. این تیم امیدوار بود که با پیروزی در بازی امروز به ناکامی های اخیر خود پایان دهد.

 

در نیمه اول دیدار، شاهد حملات خطرناکی از سوی هر دو تیم بودیم اما دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل راهی رختکن شدند. در سومین دقیقه از نیمه دوم مدافع خوشه طلایی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در دقیقه 80 از روی یک ارسال ایستگاهی و ضربه سر، خوشه طلایی بازی را به تساوی کشاند و همین نتیجه، نتیجه نهایی بازی بود.

 

به این ترتیب هفتمین بازی بدون برد خیبر هم رقم خورد تا این تیم با 17 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. خوشه طلایی نیز 21 امتیازی شده و در مکان یازدهم قرار گرفت.

 


شاگردان وحید بیاتلو روز گذشته پنجمین برد فصل را مقابل آرمان گهر سیرجان جشن گرفتند تا خود را به جایگاه نهم جدول برسانند و از ملوان پیشی بگیرند.

دیدگاه‌ها