کد خبر : 1741010 | 12 اسفند 1399 ساعت 17:22 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: حواشی بارسلونا به سود یا ضرر ما نیست

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، معتقد است که حواشی اخیر بارسلونا نمی تواند به سود یا ضرر این تیم باشد.

لوپتگی: حواشی بارسلونا به سود یا ضرر ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، سویا فرداشب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود. دیدار دو تیم در مسابقه رفت با دو گل به سود شاگردان خولن لوپتگی به پایان رسیده بود تا اکنون سویا از شانس خوبی برای صعود به بازی فینال برخوردار باشد. این در حالی است که ابتدای هفته سویا در لالیگا با دو گل مقابل بارسا شکست خورد تا مشخص شود این تیم کار آسانی در نوکمپ پیش رو نخواهد داشت.

 

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل بارسلونا گفت: " به نظر من فاکتورهای زیادی در فوتبال تأثیرگذار هستند. فوتبال ورزشی است که شما را وادار می‌کند تا در همه زمینه ها عملکرد خوبی داشته باشید. ما از این شانس برخوردار هستیم که به یکی از جام های مهم دست پیدا کنیم. ما با انگیزه فراوان و جاه‌طلبی زیاد پا به دیدار برابر بارسلونا می گذاریم.

 

 

1578057

 

 

قصد نداریم با همان تاکتیک مسابقه رفت پا به دیدار فردا بگذاریم چرا که این بازی متفاوت است و ما ایده های تازه ای داریم. ما باید با توپ و بدون توپ بر اساس کارهایی که حریف انجام می دهد عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

حواشی اخیر بارسلونا: " این اتفاقات که در بارسلونا رخ می دهد نه به ما سود می رساند و نه باعث ضرر کردن مان خواهد شد. ما در اینجا حضور داریم تا فقط پیرامون فوتبال حرف بزنیم."

 

 

1578056

 

 

عملکرد داوران: " آنها انسان های کاملاً حرفه‌ای هستند و به خوبی خود را برای بازی ها آماده می کند. با اطمینان می‌گویم که آنها همواره به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم ها هستند."

دیدگاه‌ها