کد خبر : 1741015 | 12 اسفند 1399 ساعت 17:54 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آرامش به تراکتور؛ همه هستند (عکس)

تراکتوری ها این روزها دیگر دغدغه ای از بابت غیبت بازیکنان شان ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور طی ماه های اخیر، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. مشکلات وحواشی مربوط به بلاتکلیفی سرمربی از یک طرف و غیبت های متعدد برخی از ستاره ها، مواردی بود که تراکتوری ها را در این مدت بسیار آزار داد.

 

غیبت ستاره ها و تعیین نشدن تکلیف سرمربی، با نگرانی و اعتراض هواداران همراه بود؛ موضوعی که در مقاطعی نیز برخی از بازیکنان را مقابل هواداران قرار داد.

 

1578061

 

بعد از مدت ها انتظار سرانجام پیش از شروع نیم فصل دوم، تراکتوری ها تکلیف سرمربی خود را با انتخاب رسول خطیبی، تعیین کردند. بازگشت خطیبی به تبریز اتفاقی بود که هواداران تراکتور هم از آن استقبال کردند.

 

تراکتور روز گذشته در اولین بازی خود با هدایت خطیبی، با گل ثانیه های پایانی عباس زاده از شکست گریخت تا با دست پر راهی تبریز شود. این تیم تمرین امروز خود را در حالی برگزار کرد که همه ستاره هایش در آن حضور داشتند.

 

از احسان حاج صفی و اشکان دژاگه که غیبت هایشان شایعات زیادی به وجود آورده بود تا میثم تیموری که شایعه قهر او می رفت که به جاهای باریک کشیده شود. مسعود شجاعی هم در کنار سایر بازیکنان در تمرین امروز که به ریکاوری اختصاص داشت، به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها