کد خبر : 1741035 | 12 اسفند 1399 ساعت 19:37 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رودیگر:

هدف چلسی حضور در جمع چهار تیم بالای جدول است

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، می‌گوید هدف اصلی آنها حضور در جمع چهار تیم ابتدای جدول است.

هدف چلسی حضور در جمع چهار تیم بالای جدول است

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج پرنوسانی که چلسی با هدایت فرانک لمپارد به دست آورد، سرمربی انگلیسی برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد. بعد از روی کار آمدن توخل، آبی ها با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده اند و اکنون امید زیادی برای حضور در جمع چهار تیم برتر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل دارند.

 

چلسی در حال حاضر رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و تنها یک امتیاز نسبت به وستهام رده چهارمی کمتر دارد. آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی نیز از حضور در جمع چهار تیم ابتدایی جدول به عنوان هدف اصلی آبی های لندن در فصل جاری یاد کرده است.

 

 

1578099

 

 

رودیگر در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه چلسی درباره شرایط جدول گفت: " همه چیز به شما بستگی دارد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. همچنین باید در برخی مسابقات برابر حریفان مستقیم خود قرار بگیریم بنابراین همه چیز فعلا در دست خود ماست.

 

آنچه مربی برای ما به ارمغان آورده شیوه بازی او، کار دقیق و شکل دفاعی محسوب می‌شود که واقعا خوب بوده است. هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر است.  در حال حاضر نیازی به نگاه به سیتی نداریم زیرا آنها خیلی جلوتر هستند اما حضور در جمع چهار تیم برتر کاملا امکان‌پذیر است."

دیدگاه‌ها